Bateristul Chris Fehn a părăsit oficial formația Slipknot

Iată care a fost motivul conflictului din care a rezultat această despărțire și ce poziție adoptă trupa.

În mijlocul pregătirilor pentru lansarea unui nou disc, Slipknot se văd nevoiți să renunțe la unul dintre membrii formației: percuționistul Chris Fehn. Artistul a intentat un proces împotriva celorlalți membri ai formației, susținând că nu a primit compensația bănească ce i se cuvenea pentru anii petrecuți în turneu alături de Slipknot.

Slipknot se concentrează pe albumul cu numărul 6,” este declarația oficială a trupei, „și pe viitoarele spectacole pe care le vom susține în jurul lumii, cele mai bune de până acum. Chris știe de ce nu mai face parte din Slipknot. Noi suntem dezamăgiți că a ales să arate cu degetul și să vină cu probleme inventate, în loc să facă ceea ce era necesar pentru a continua colaborarea cu trupa. Am fi preferat să nu o apuce pe calea asta, dar evoluția este o parte necesară a vieții”.

Fehn a făcut parte din Slipknot încă din 1998.

De producția noului disc semnat Slipknot se va ocupa Greg Fieldman, care a colaborat cu americanii la albumul lor din 2004, „Vol. 3: (The Subliminal Verses)”, dar și la cel mai recent disc, apărut în 2014, „.5: The Grey Chapter”.

Prima piesă extrasă de pe viitorul material, „All Out Life”, ne dă un indiciu despre cum va suna discul, însă cântărețul Corey Taylor ne asigură că melodia nu este „nici pe departe cea mai întunecată sau cea mai sălbatică” dintre cele noi.

În paralel, băieții se ocupă de designul și construcția noilor măști pentru scenă, acestea fiind schimbate odată cu fiecare album apărut. Tom Savini, artist ce lucrează în industria filmelor horror încă din anii ’70 („Vineri 13” – „Friday The 13th„Dimineața morții” – „Dawn Of The Dead”„De la apusul la răsăritul soarelui” – „From Dusk 'Til Dawn”) este cel care se ocupă de noua față a lui Taylor.

După spusele solistului, măștile sunt un element important al artei create de Slipknot. „Nu este vorba numai despre efectul vizual, despre elementul de șoc, reprezintă modul în care mă văd în contextul albumului respectiv,” declară Corey. „Pentru mine, e la fel de natural ca schimbarea tunsorii sau a hainelor pentru fiecare album și turneu. Este o parte fundamentală a dinamicii noastre. E unul din lucrurile pe care le aștept cu nerăbdare”.

Foto: Facebook

 

Web radios