La fel ca orice trupă care se respectă, Hollywood Undead plănuiesc mult și bine înainte de a crea o piesă și îi atașează și o însemnătate înainte de a o lăsa să ajungă la urechile publicului. Într-un interviu acordat pentru Kerrang!, basistul și solistul George Ragan (cunoscut sub numele de scenă „Johnny 3 Tears”) a explicat cam care a fost treaba cu hitul „Undead”.
„Din multe puncte de vedere, Undead a fost sunetul frustrării noastre,” a mărturisit el. „A fost scris în momentul în care tocmai luasem contact cu partea corporativă a industriei muzicale. Ajunsesem atât de departe, de la copii de pe stradă, care își spuneau poveștile de stradă, la momentul în care am semnat un contract cu o casă de discuri importantă. Începusem să credem că reușisem, dar partea amuzantă este că acolo au început dificultățile”.
Acela a fost momentul în care li s-a spus, poate cu alte cuvinte, că discul trebuie cenzurat și transformat pentru a fi pe placul unui public cât mai larg. „[...] A fost precum o invalidare a succesului pe care îl avuseserăm până atunci,” spune muzicianul. „Foarte, foarte dificil”.
Contractul semnat de trupă cu casa de discuri este descris, și el, de solist în termeni deloc prietenoși – „Este ca un fel de pact cu diavolul. Am crezut că semnăm ceva care urma să ne aducă libertate; de fapt, semnam ceva ce ne-a pus, efectiv, într-o închisoare”.
Partea hilară, completează Johnny, este faptul că fix single-ul ăsta a fost promovat de casa de discuri, deși a fost infuzat de frustrarea și ura muzicienilor față de sistem.
Despre trecut ți-am scris deja, iar acum este momentul să îți atragem atenția asupra viitorului trupei. Hollywood Undead urmează să revină cu discul „New Empire Vol.1” pe data de 14 februarie, dar și cu un concert în București, pe 3 martie.
Foto: Facebook, Hollywood Undead