Pentru iubitorii de cafea, dar și de muzică bună, artștii de la Poets Of The Fall au decis să își lanseze propria marcă de cafea. Finlandezii nu sunt nici pe departe primii muzicieni care s-au gândit să asocieze cea mai iubită băutură a dimineții brandului lor (vezi Korn Koffee), dar nu putem spune că „Dreaming Wide Awake” nu are propriile caracteristici unice. Într-o postare de pe pagina oficială de Facebook a trupei, cafeaua este descrisă ca „amestecul perfect între cafeaua braziliană cu aromă de nucă și cafeaua columbiană cu aromă fructată”.
„Dreaming Wide Awake”, o cafea prăjită mediu (3), poate fi comandată de aici la prețul de aproximativ 50 de lei (10.53 euro), fiind ambalată în pungi de 250 de grame. Denumirea a fost împrumutată de cafea de pe cel de-al patrulea album de studio al muzicienilor, „Twilight Theater” (2010), care conține o piesă cu același nume.
Deși pandemia ne forțează pe toți să respectăm regula distanțării sociale, muzicienii încă mai au câteva metode prin care să păstreze legătura cu fanii. Poets Of The Fall au optat să înceapă o serie de interpretări acustice ale celor mai iubite piese din repertoriul trupei, despre care ți-am mai scris și luna trecută. În cadrul proiectului „Alexander Theater Sessions”, finlandezii plănuiesc să lanseze câte un videoclip pe lună, până la sfârșitul anului. Următoarea înregistrare va apărea mâine, iar până acum am avut ocazia să ne bucurăm de filmări pentru melodiile „King Of Fools”, The Sweet Escape” și „War”.
Foto: Facebook, Poets Of The Falll