Intitulată “Don’t Stop Me Eatin’", piesa a devenit melodia cu cea mai rapidă vânzare din ultimii trei ani. Doar alte două formatii au petrecut trei Craciunuri consecutive de pe prima pozitie in Marea Britanie, Beatles și Spice Girls.
LadBaby este formata din YouTuberii Mark Hoyle și soția sa Roxanne, cu ajutorul celor doi fii ai lor. Toate cele trei hituri cu care au dat locitura au fost parodii ale cântecelor rock: anul trecut au schimbat „I Love Rock 'n' Roll” a lui Joan Jett în „I Love Sausage Rolls”, iar în 2018 „We Built This City” de la Starship a devenit “We Built This City (on Sausage Rolls).”
LadBaby doneaza banii obtinuti din vanzari in scopuri caritabile. „Nu ne vine să credem că pentru al treilea an avem din nou atât de mult sprijin. Încercăm să strângem bani pentru o cauză uimitoare, așa că vă mulțumim. Crăciun fericit tuturor și nu încetați să credeți - că lucrurile se vor îmbunătăți. 2021 va fi mai bun pentru toată lumea. ”
Foto: captura YouTube.