Campania „AC/DC numărul 1 de Crăciun” dezvăluie piesa de anul acesta

Organizatorii campaniei „AC/DC numărul 1 de Crăciun” au dezvăluit alegerea melodiei votate de fani pentru lupta pentru primul loc în topul britanic. După ce selectaseră anterior „Highway to Hell” din era Bon Scott pentru campania lor din 2013, melodia de anul acesta este imnul AC/DC din 1990, „Thunderstruck”.

În urma unui sondaj anterior pentru melodii, pagina de Facebook AC/DC We Salute You a avut o finală vineri, cu „It's a Long Way to the Top (If You Wanna Rock 'N' Roll)” înfruntându-se cap la cap cu „Thunderstruck”. Piesa din urmă a ieșit învingătoare cu 69% din voturi, iar fanii sunt îndemnați să descarce și să asculte pe sericiile de streaming piesa începând cu ziua de vineri, 15 decembrie, până joi, 21 decembrie.

„Thunderstruck” este cel mai vizionat videoclip AC/DC pe YouTube, cu 1,3 miliarde de vizualizări.


Campania „AC/DC numărul 1 de Crăciun” a început de la fanii englezi



Fanii AC/DC din Marea Britanie au început această campanie pentru a aduce legendele rockului pe locul întâi de Crăciun. În 2013 a fost lansată o campanie pe pagina de Facebook AC/DC We Salute You pentru a aduce „Highway to Hell” pe locul 1, marcând astfel cea de-a 40-a aniversare a AC/DC ca trupă.

„Highway to Hell” s-a vândut puțin peste 43 000 de copii și, în cele din urmă, s-a clasat pe locul 4, câștigând pentru AC/DC primul single din Top 10 din Marea Britanie.

După exact un deceniu, oamenii din spatele paginii AC/DC We Salute You au anunțat că fac o nouă campanie pentru a vedea dacă pot obține grupului AC/DC un nr. 1, cu ocazia celei de-a 50-a aniversare.

Lansându-și campania în weekend, AC/DC We Salute You a scris: „În 2013, ne-am reunit cu toții pentru a sărbători 40 de ani de AC/DC, oferindu-le cel mai înalt clasat single din Marea Britanie, „Highway To Hell” pe locul 4. ...ei bine, vom alege o altă piesă și vom vedea dacă putem obține 3 locuri mai sus pentru aniversarea de 50 de ani. Vă băgați?”.

Web radios