REGULAMENTUL OFICIAL AL
CAMPANIEI "Spor” 2024
Perioada: 25 martie – 5 aprilie 2024
SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORI
Campania „Spor”
(denumita in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către POLICOLOR S.A., cu
sediul social in București, B-dul. Timișoara, nr. 98, sector 6, cu adresa de
corespondenta in București, Bd. Tudor Vladimirescu nr. 29A, et. 6, sect. 5, clădirea
AFI Tech Park 1, având numărul de ordine in Registrul Comerțului J40/205/1991,
CIF RO 326318, cont IBAN RO15RZBR0000060003375432, deschis Raiffeisen Bank
S.A., („Organizatorul”)
Campania se desfășoară prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București,
Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București
J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, pe
postul de radio ROCK FM, post a carui licenta este detinuta de societatea
afiliata CANET RADIO SRL, (“CANET RADIO”)
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiți in continuare,
impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București
cat si prin afisare pe site-ul www.rockfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si
completarile ulterioare; si cu prevederile Regulamentului European 679/2016
privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor
cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Organizatorii isi rezerva dreptul de a
modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei
Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la
plata de daune interese oricaror persoane, urmând ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau dupa anunțarea acestora pe postul radio Rock
FM. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi
cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin
actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe
site-ul www.rockfm.ro si la sediul Rock FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca
modificarile sa intre in vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru
neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat
acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.
Campania va putea fi intrerupta/suspendata de
catre Organizator, oricand in timpul duratei de desfasurare, in cazul aparitiei
unei situatii de forta majora sau a altor situatii fortuite.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfășoară pe
teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”,
care poate fi receptat in București si in alte 11 orase din Romania si pe
Internet, pe site-ul www.rockfm.ro. precum si pe pagina de Facebook a postului
de radio Rock FM.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura incepand cu data de 25
martie 2024 si pana la data de 5 aprilie 2024, inclusiv. De luni până
vineri. Concursurile au loc in perioada 25 martie 2024 – 5 aprilie 2024, in
cadrul programelor postului Rock FM, difuzate de luni până vineri în intervalul
orar 07.00-10.00, câte 10 (zece) ediții de concurs pe Campanie.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele
marci: Rock FM, Policolor, Spor.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori.
Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții
trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va
transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0729001122
aparținând Rock FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Rock FM.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor
ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând
obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 25 martie 2024 – 5 aprilie 2024 inclusiv, în zilele de luni până vineri, in
intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Rock FM
sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0729 00 11
22 (tarif normal) cu mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei adresate de
Dj-ii RockFm pe postul de radio Rock FM in ziua respectiva.
Acestia
vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ si pot
intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător.
Realizatorii/Djii emisiunii de la RockFM decid asupra mesajelor apreciate ca
fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare
editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei
cu privire la intrebarea adresata
b. Respectarea
regulamentului campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare,
legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi
intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării
Campaniei se va acorda câte 1 (un) premiu la fiecare ediție a concursului, in
total fiind acordate 10(zece) premii, dupa cum urmează:
- in zilele de luni
pana joi inclusiv, se va acorda cate un premiu la fiecare editie de concurs,
premiu care consta intr-un voucher de cumpărături in valoare de 500 lei,
valabil in reteaua de magazine fizice Dedeman, valabil 36 luni de la data
achizitiei. Reteaua magazinelor fizice Dedeman poate fi consultata aici https://www.dedeman.ro/ro/retea-dedeman.html, iar Regulamentul
Cardurilor Cadou poate fi consultat aici
https://www.dedeman.ro/ro/regulament-carduri-cadou.html.
- exclusiv în edițiile
de concurs din zilele de vineri, se va acorda cate un premiu, premiu care
consta intr-un voucher de calatorie de la agentia de turism Happy Tour, în
valoare de 2000 lei. Voucher-ul este valabil timp de 12 luni de la data
castigarii premiului.
Valoarea totala a premiilor este de 8000 lei,
TVA inclus.
Premiul va fi acordat castigatorului cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorii isi rezerva dreptul de adauga
la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub
conditia anuntarii acestora pe radio Rock FM.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai Coorganizatorului, ai societatii Canet Radio SRL (titularul licentei de emisie
a postului de radio „Rock FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in
organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe
loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”, urmând ca, ulterior, sa fie
îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului. Răspunderea pentru
procedura de acordare a premiilor revine exclusiv Organizatorului.
Reprezentantul Organizatorului va contacta câștigătorul
telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a
concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, vârsta si număr de telefon) furnizate la momentul
inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului
respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament,
indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa
refuze acordarea premiului.
Participanții care castiga una dintre
editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie
dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana
lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu
sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este
indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data
câștigării premiului și poate avea loc prin curier sau online, prin
transmiterea voucherelor de cumpărături/de cazare prin email. Organizatorul poate
prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
După
acordarea premiului Organizatorul este eliberat de orice obligație privind
premiile acordate. În cazul premiilor constând în sejururi turistice,
răspunderea privind calitatea serviciilor turistice, condițiile și termenii
derulării acestora nu revin organizatorului. Detaliile serviciilor turistice
(perioada, locație, servicii auxiliare)
se stabilesc exclusiv între câștigător și agenția de turism sau unitatea
de cazare.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent
veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind
Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in
legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 11.
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza
ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea
dispozitiilor GDPR.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori
si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta
data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului
pe site-ul www.rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA
14. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe
site-ul www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor RockFM
afisate pe site-ul www.rockfm.ro
Organizatorii
POLICOLOR S.A. MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 -
Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date
cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de către:
POLICOLOR S.A., cu
sediul social in București, B-dul. Timisoara, nr. 98, sector 6, cu adresa de
corespondenta in București, Bd. Tudor Vladimirescu nr. 29A, et. 6, sect. 5, clădirea
AFI Tech Park 1, avand numarul de ordine in Registrul Comerțului J40/205/1991,
CIF RO 326318, în calitate de „Operator”;
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar
de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de „Împuternicit”.
prin
intermediul CANET RADIO S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.
165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, București, Romania,
numar de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/15043/2007,
cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, „Sub-Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt urmatoarele: POLICOLOR S.A., cu
adresa de corespondenta in Bucuresti, Bd. Tudor Vladimirescu nr. 29A, et. 6,
sect. 5, cladirea AFI Tech Park 1, email: office@policolor.ro.
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitilor va colecta de la castigatori urmatoarele categorii
de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(v) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(vii) data
nasterii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii
formalităților de acordare a premiului;
(ii)
adresa de expediere a premiului;
(iii)
codul numeric persona exclusiv în cazul
câștigătorilor premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei, pentru reținerea și
virarea impozitului conform prevederilor Codului fiscal.
3. Datele
cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către
Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul
Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta
in vederea participarii la Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi
dezvaluite autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte
obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operatori conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorii vor sterge/distruge
aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operatori si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorii asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita accesul la datele cu
caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu
caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita stergerea datelor cu
caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand
cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare
a datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul
Regulament s-a redactat si emis in data de 15.03.2024.
Organizator Coorganizator
POLICOLOR S.A. MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L