REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA „Drinks
and Coffee Shop”
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Concursul cu premii „Drinks and Coffee Shop” (denumit in cele ce
urmeaza „Campania”) este organizat de catre
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO, pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de
societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”).
Campania se va
desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este
obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este întocmit si adus la
cunoștința publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricărui solicitant, atat la sediul Organizatorului
cat si prin afisare pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si
fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro. Scopul
Campaniei este de crestere a audientei radioului Rock FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe
postul de radio „Rock FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de
orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.rockfm.ro
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va
desfasura in perioada 22-26 aprilie 2024 inclusiv.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie
sunt incluse urmatoarele marci: Rock FM, eMag.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru participarea
la aceasta campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Inscrierea la
campanie se poate face la semnalul de concurs dat de Realizatorul programului
radio desfasurat in direct, prin trimiterea unui mesaj prin care se raspunde la
intrebarea zilei, folosind aplicatia WhatsApp la numarul de telefon 0729 00 11
22 (tarif normal).
Organizatorul nu
raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora,
cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, inclusiv a acelora privind prelucrarea
datelor cu caracter personal, participarea la Campanie implicand
obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza
prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Campania va consta in organizarea unor concursuri cu
premii, denumite in continuare si «concursuri». Astfel, in fiecare zi din cele 5
zile ale Campaniei, in cadrul programului
„Morning Glory” cu Razvan Exarhu, difuzat pe postul de radio Rock FM, de luni
pana vineri intre orele 07.00-10.00, se va desfasura cate un concurs cu premii.
La semnalul de concurs, Realizatorii programului vor
formula o cerinta de concurs pe parcursul celor 5 zile de concurs si le vor
cere ascultatorilor sa raspunda prin mesaj folosind aplicatia WhatsApp, la
numarul de telefon 0729 00 11 22 (tarif
normal). Realizatorii programului vor alege zilnic, la libera lor apreciere, cel mai
interesant/haios/creativ raspuns al zilei, pe care il vor citi in direct si il
vor declara castigatorul concursului din ziua respectiva pe autorul acestuia.
Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta in fiecare zi de concurs din
cadrul Campaniei.
Daca intr-o zi de concurs nu exista participanti,
premiul aferent acelei zile se reporteaza pentru urmatoarea zi, cand se va
acorda un premiu suplimentar, catre un al doilea castigator. Daca nici in
urmatoarea zi nu se atribuie premiul, atunci acesta va ramane la dispozitia Organizatorului.
Raspunsurile care contin un limbaj
tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica cu
participantul la campanie va fi intrerupta, mesajul șters si participantul
descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.
Un participant se poate inscrie la toate concursurile
din cadrul Campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata
perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat
anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil
doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
In cadrul Campaniei, se vor
acorda cinci (5) premii (un premiu pe zi), catre 5 participanti castigatori (un
castigator pe zi), fiecare premiu zilnic constând intr-un voucher de
cumparaturi de la eMag, in valoare de 500 lei. Valoarea totala a premiilor este
de 2.500 lei net.
Organizatorul va
asigura si va răspunde pentru organizarea zilnica a concursului, contactarea și
validarea câștigătorilor conform Regulamentului si pentru întreaga logistică
necesară derulării Campaniei si acordarii premiului.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea/transferarea
in alt mod a premiului castigat catre unul sau mai multi terti.
Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia
premiului din motive independente de voinţa Organizatorului ii exonerează pe acestia din urma
de orice răspundere.
Toate cheltuielile de transmitere a premiilor, cad
in sarcina Organizatorului.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania „Drinks and Coffee Shop” poate participa orice persoana fizica rezidenta in
Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la Campanie.
Nu pot participa la Campanie
angajatii celor implicati in organizarea Campaniei. Nu au dreptul de a
participa la Campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorul va lua
toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a
elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate. Refuzul de a
furniza datele necesare stabilite dreptului de participare în Campanie și
implicit validării dreptului de participare în Campanie, daca datele furnizate
telefonic nu vor fi identice cu cele din documentele justificative ale
castigatorilor, are drept consecință imposibilitatea de a participa la
Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor
desemnați.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va
calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din
premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile
si completarile ulterioare, daca va fi cazul.
Orice alte obligatii
de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in
sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA
PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „Rock FM”, conform celor enuntate
la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, sa intre in posesia premiului si
sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului, care se va încheia
cu Organizatorul.
Procedura de validare
finala si de colectare a datelor castigatorilor va intra in sarcina
Organizatorului.
In situatia in care
se considera necesar, Organizatorul va contacta telefonic castigatorul, in maxim
10 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei, dar numai dupa incheierea
procedurii de validare de catre Organizator, in vederea confirmarii datelor
comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru
acordarea premiului.
Orice discrepante intre datele de identificare
(nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor programului,
si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu acordat in baza prezentului Regulament, indreptatesc Organizatorul
sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului. Daca
in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
In cazul in care un
participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi
descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu, exceptie facand cei
care vor castiga un alt tip de premiu.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a
nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitățile
necesare de transmitere a premiilor se vor realiza in maximum 30 de zile
lucrătoare de la data incheierii Campaniei, de către Organizator.
Organizatorul poate
prelungi acest termen, atunci cand din
motive organizatorice nu pot incheia formalitatile de acordare a premiului inauntrul
termenului maximal mentionat anterior, cu conditia ca noul termen si situatiile
ce au determinat intarzierea formalitatilor sa fie comunicate castigatorilor.
Participantii nu au
dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat si
nici plata in numerar a premiului. In cazul in care castigatorul nu poate fi
contactat prin utilizarea datelor de contact transmise catre Organizator sau
refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul
de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la
acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii
la Campanie. Fiecare Participant intelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in conformitate cu prevederile Anexei 1 la prezentul
Regulament – „Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal”.
Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor si le va
utiliza numai in scopurile si in conditiile stabilite in Anexa 1 la prezentul Regulament.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele neintelegeri
aparute intre Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale
amiabila.
In cazul in care
orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa
Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va
formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile
lucratoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente.
Organizatorul nu isi
va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi
asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi
asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate.
Organizatorul nu
raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania „Drinks and Coffee Shop” va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau
printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe
site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se
completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul
concursurilor Kiss FM afișate pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.rockfm.ro. Modificarile/forma modificata a Regulamentului
intra in vigoare, cel mai devreme, la publicarea pe site a Regulamentului
modificat.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al
Campaniei „Drinks and Coffee Shop” (“Campania”)
- Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi
prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO (denumită in cele ce urmează “Operator”)
prin intermediul CANET
RADIO S.R.L., cu sediul în Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti,
Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007,
având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al
Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit” in sensul prezentei
Anexe)
Datele de contact
pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email: privacy@mgsi.ro
2. Categorii de date cu caracter personal
procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Imputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national
de 10 cifre;
(iv) data nasterii (data nasterii va fi
colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie);
Suplimentar, de la
participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i) adresa postala pentru livrare a premiului/premiilor
castigate la concurs si adresa de e-mail.
3. Scopul procesarii
Datele cu caracter
personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator
prin intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
(iv) protejarii intereselor legitime
(asigurarea dreptului la aparare in instanta)
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului
legitim reprezentat de organizarea concursului, validarea castigatorilor,
anuntarea castigatorilor si atribuirea premiilor, precum si pentru indeplinirea
obligatiilor financiar-contabile si fiscale, in cazul candidatilor declarati
castigatori.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu caracter
personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite
Imputernicitului, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul
trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de
[60] de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter
personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator sau Imputernicit
conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul sau
Imputernicitul, dupa caz, va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de
prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.
Datele cu caracter
personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputerniciti/ in termen
de [60] de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt
scop, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii
unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor,
pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului
cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze
legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele
cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea
datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor
cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal
apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv
persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu
vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu
caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste
date vor fi imediat sterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare
ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular
al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul/Imputernicitul
va sterge/distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare/stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se obliga
sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in
special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la
Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la prelucrarea datelor
lor personale in conformitate cu prezentul Regulament.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, si de a informa / obtine acordul participantilor (dupa
caz) asupra modificarilor intervenite, inclusiv in cazul in care se descopera
masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter
personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile
acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata conform Regulamentului
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date.
ORGANIZATORUL:
Media Group Services International S.R.L.