REGULAMENT Rock FM – CAMPANIE
PROMOTIONALA „Gerovital Kids”
SECTIUNEA 1.
ORGANIZATOR
Campania „Gerovital
Kids” este organizata de catre FARMEC SA, societate cu sediul in
Cluj-Napoca, strada Henri Barbusse nr. 16, avand codul fiscal RO199150,
J12/14/1991, cont RO65INGB0003008181698912, deschis la ING Bank, („Organizatorul”) reprezentata prin PUBLICIS GROUPE MEDIA
BUCHAREST SA, cu sediul
social in Bucuresti, Strada Nicolae Iorga, nr 13, corp A, camera 4, eraj 1,
sector 1, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.
J40/14264/2014,
cod de inregistrare fiscala RO33883390, avand ca partener media pe MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO, pt postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este
detinuta de societatea CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) denumit in continuare „Partenerul”.
Campania se va desfășura
conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru
toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr. 165,
Cladirea TN Offices 1, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de
daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv
decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai
dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe
postul radio Rock FM.
Prin organizarea acestei Campanii, se urmăresc
promovarea mărcilor de notorietate publica Rock FM, a programelor din grila
radioului Rock FM precum si a produselor Farmec si Gerovital.
SECTIUNEA 2. LOCUL
DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „ROCK FM”, care poate fi
receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe internet, pe
site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in zilele de luni pana
vineri inclusiv, timp de 5 zile incepand cu data de 22 aprilie 2024 si pana la
data de 26 aprilie 2024 inclusiv, în cadrul emisiunii Morning Glory difuzate pe
postul radio Rock FM si include concursuri cu premii.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci:
Rock FM, Farmec si Gerovital.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru a participa la campanie si pentru a putea
castiga premiile acordate in cadrul Campaniei, Participantii trebuie sa urmeze
intocmai pasii urmatori:
a. Participantul
va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform sectiunii 2.
b. Participantul
va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0729
00 11 22 aparținând Rock FM conținând datele lui (nume, prenume, data nasterii
si localitatea de reședință/domiciliu)
si raspunsul la intrebarea adresata de realizatorul emisiunii.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalităti
ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor
de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursurile Campaniei,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima
acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii integrale a
prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula
orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor
asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL
DE DESFASURARE AL CONCURSULUI CAMPANIEI
Concursurile
Campaniei se vor desfășura pe durata acesteia in cadrul emisiunii Morning Glory
in intervalul orar 07:00-10:00. La difuzarea semnalului de concurs,
ascultatorii radio Rock Fm sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau
Whatsapp la numarul 0729 00 11 22 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific
intrebarii adresate de realizatorul emisiunii pe postul de radio Rock Fm in
ziua respectiva. Realizatorii emisiunii vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele
primite apreciat ca fiind cel mai original/creativ pentru a-l declara
castigator al editiei zilnice de Concurs pe cel care a transmis mesajul in
cauza. Totodata, se poate intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis.
Realizatorii emisiunii de la Rock FM decid asupra mesajului declarat ca fiind
castigator. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie zilnica
de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de
jurizare:
a. Respectarea
cerintei cu privire la tema concursului;
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Originalitate - Se punctează acele
răspunsuri care inspira originalitate, fiind cat mai diferite fata de
răspunsurile celorlalți participanți.
d. Creativitate - Se punctează
răspunsurile cele mai creative.
Daca intr-o zi de
concurs nu exista participanti, premiul aferent acelei zile se reporteaza
pentru urmatoarea zi, cand se va acorda un premiu suplimentar, catre un al
doilea castigator. Daca nici in urmatoarea zi nu se atribuie premiul, atunci
acesta va ramane la dispozitia Organizatorului.
Mesajele /
Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Partenerul media impreuna cu Organizatorul
nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru
raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in
totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii
Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a
mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu
castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
Partenerul media va
verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si va comunica
Organizatorului pe cei care nu s-au conformat in scopul descalificarii
acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi
considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul
accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat
sa-si justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda,
Organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda in
total 5 (cinci) premii, fiecare dintre acestea constand intr-un pachet cu produse
cosmetice si de igiena personala purtand marcile Farmec si Gerovital, in valoare totala de 438,82 lei (TVA inclus). In mod
concret, premiul individual este format din urmatoarele produse:
Produs |
Bucati
alocate concurs |
Gerovital Kids spuma de dus Marshmallow |
5 |
Gerovital Kids spuma de dus Vanilla Puffs |
5 |
Gerovital Kids gel spalare corp & par hydra care |
5 |
Gerovital Kids gel spalare corp & par sensitive |
5 |
Gerovital Kids Sapun lichid spuma fresh energy |
5 |
Gerovital Kids Sapun lichid spuma berry party |
5 |
Gerovital Kids Crema Hidratanta fata si corp |
5 |
Gerovital Kids ulei ingrijire bebe |
5 |
Gerovital Kids Spuma Delicata Spalare Bebe |
5 |
Gerovital Kids Pasta de dinti pt copii |
5 |
Oita Spumita |
5 |
Gerovital Men Spuma de Dus Energy |
5 |
Gerovital Men Crema Antirid |
5 |
Gerovital Men Deodorant Fresh |
5 |
Gerovital Men Spuma De Ras Sensitive |
5 |
Gerovital Men lotiune dupa ras cu Acid Hialuronic |
5 |
Gerovital Spuma de Dus Sensitive |
5 |
Gerovital Must Have Ser Contur Ochi 3% Cafeina |
5 |
Gerovital Must Have Ser Hidratant |
5 |
Gerovital Crema de Corp Hidratanta cu AH |
5 |
Farmec Balsam maini instant soft |
5 |
Farmec Crema Nutritiva Soft cu Ulei de Argan |
5 |
Gerovital Tratament Expert Masca Intensiv Regeneranta cu
Petroleum |
5 |
Gerovital tratament Expert Sampon Regenerant cu Keratina |
5 |
Gerovital Tratament Expert Kit Regenerare Par Fiole |
5 |
Valoarea totala a premiilor acordate este de 2.194,1 lei, TVA inclus. Premiile din cadrul Campaniei sunt acordate de catre Organizator.
Nu este permisă, în nicio situaţie,
cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea
contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea
parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor. Câștigătorii sunt singurii
beneficiari ai premiilor atribuite și nu pot ceda drepturile asupra premiilor
câștigate unor alte persoane.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate
mai sus, sub conditia anuntarii acestora pe radio Rock FM.
Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia premiului din motive
independente de voinţa Organizatorului exonerează Organizatorul de orice
răspundere.
Daca in timpul Campaniei nu se
inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul
estimat de premii sau acestia refuza primirea premilor, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului, dupa caz.
De asemenea, Organizatorul nu este
raspunzator pentru orice alte cheltuieli conexe si/sau suplimentare pentru
intrarea in posesia premiului (cu titlu de exemplu: transport, cazare,
cheltuieli conexe etc), acestea revenind exclusiv in sarcina Castigatorului.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campanie poate participa orice
persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la
data inscrierii la campanie
Nu pot participa la Campanie
angajatii Organizatorului, ai societatii CANET RADIO SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio „Rock FM”), ai societatii MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L si cei ai societatii PUBLICIS
GROUPE MEDIA BUCHAREST SA.
Organizatorul își rezervă dreptul
si isi asuma obligatia de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în
Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din
categoriile menționate. Refuzul de a furniza datele necesare stabilite
dreptului de participare în Campanie și implicit validării dreptului de
participare în Campanie, daca datele furnizate telefonic nu vor fi identice cu
cele din documentele justificative ale castigatorilor, are drept consecință
imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordării
premiilor în cazul câștigătorilor desemnați.
SECTIUNEA 9. TAXE
SI IMPOZITE AFERENTE
Nu sunt impozabile premiile sub
valoarea sumei neimpozabile stabilite în sumă de 600 lei, inclusiv. Daca suma
de 600 de lei sau cuantumul impozitului cu retinere la sursa este modificat/a
in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului/incheierii
conventiei de acordare a premiului, se va lua in considerare suma/impozitul
astfel modificat/a.
Orice alte obligatii de
natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in
sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA
10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”, urmand ca ulterior sa
se realizeze intrarea in posesie a premiului.
Reprezentantul Partenerului Media
va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data
castigarii unei editii de concurs a campaniei, pentru a completa datele
comunicate la momentul participarii cu cele necesare predarii premiului.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate
realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul,
si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Formalitatile necesare de punere in
posesie si predare a premiului catre castigator se vor realiza de catre Organizator in termen de minimum 5 zile
lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei
campaniei. In situatia in care formalitatile de predare a premiului se
realizeaza prin curier, dovada transmiterii premiului cu semnatura de primire
emisa de serviciul de curierat este suficienta pentru transmiterea posesiei
asupra premiului catre castigator.
Daca sunt identificate cazuri de
fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile
astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a
urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare
si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea
prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este
o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
Organizatorul poate prelungi acest
termen (de 40 de zile lucratoare) atunci când din motive organizatorice nu pot
încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția
ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
Participantii nu au dreptul sa
solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat si nici plata
in numerar a premiului. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat
prin utilizarea datelor de contact transmise catre Organizator sau refuza
primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de
atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 10
PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Drepturile Participantilor privind
datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
Pentru activitati ulterioare de
marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu
caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor.
Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata
cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va păstra
confidențialitatea cu privire la datele personale ale Participanților, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfășurării si acordarii premiilor prezentei
Campanii.
SECTIUNEA 11.
LITIGII
Eventualele litigii aparute între
Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant
are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil
fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare
in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa
aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre
Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in
termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este
multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului,
are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente,
respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi va asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau
mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.
Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in
caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a
anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA
13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.Rockfm.ro.
Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in
prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul general
privind premiile castigate in cadrul concursurilor Rock FM afisat pe site-ul
www.rockfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile
prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei
o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Rock FM.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai
devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a) la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
b) la prima anuntare a modificarilor
pe postul de radio „Rock FM”
ANEXA nr. 1
la Regulamentul Oficial al Campaniei
(“Gerovital
Kids”)
- Informații
cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul
de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/
subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale
participanților vor fi prelucrate de către:
FARMEC SA, societate cu sediul in Cluj-Napoca, strada Henri Barbusse nr. 16,
avand codul fiscal RO199150, J12/14/1991 (denumită in cele ce urmează “Operator”)
PUBLICIS GROUPE MEDIA BUCHAREST SA, cu sediul social in Bucuresti, Strada Nicolae Iorga, nr 13, corp A, camera
4, eraj 1, sector 1, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.
J40/14264/2014,
cod de inregistrare fiscala RO33883390 (denumita in cele
de urmeaza „Imputernicit”)
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO, în calitate de Sub-Împuternicit 1 al Împuternicitului
prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la
Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, având CUI 20211002,
atribut fiscal RO, (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit 2 al
Împuternicitului”)
Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt
următoarele:
Date
Operator
FARMEC
SA, sediul in Cluj-Napoca, strada Henri Barbusse nr. 16, Romania,
email gdpr@farmec.ro
Datele de contact ale Imputernicitului pentru nelămuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, email: privacy@mgsi.ro
2.
Categorii de date
cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor va colecta de la participanti
urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(iv) data nasterii si localitatea (Data
nasterii si localitatea de resedință/domiciliu vor fi colectate doar pentru a
putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si
rezident in Romania).
(v) Alte date asociate aplicației
WhatsApp (doar in cazul participantilor care se inscriu prin aceasta
modalitate)
(vi) raspunsul la intrebarea campaniei
Suplimentar,
de la participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail
pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la
comunicarile/ formalitatile de acordare a premiului;
(ii)
adresa de
livrare a premiului;
(iii)
semnatura (/
pe dovada transmiterii premiului emisa de
serviciul de curierat).
3.
Scopul prelucrării
Datele cu
caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre
Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor in vederea:
(i) organizarii
si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale
Operatorului;
(iv)
protejarii
intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta)
- Temeiul juridic al
prelucrării
Datele vor fi
prelucrate în temeiul interesului legitim reprezentat de organizarea
concursului, validarea castigatorilor, anuntarea castigatorilor si atribuirea
premiilor, precum si pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si
fiscale, in cazul candidatilor declarati castigatori.
5.
Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin
Imputernicit si Subimputerniciti vor fi dezvăluite curierului in vederea
livrarii/acordarii premiului castigat, precum si autorităților, în cazurile în
care Operatorul / Imputernicitul / Subimputernicitii trebuie să respecte
obligațiile impuse de legislația în vigoare.
6.
Perioada de
stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor cuprinse / pe dovezile transmiterii premiilor emise de serviciul de
curierat, vor fi stocate de catre Operator si Sub-Imputernicit conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc acordarea
premiilor.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul, Imputernicitul
si Sub-Imputernicitii vor sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de
prelucrare si stocare. Imputernicitul, care nu are legatura cu acordarea
premilor, va sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati
castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.
Pe intreaga
perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un
alt scop decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozitiile
legale in vigoare in materie de arhivare.
7.
Drepturile
persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)
dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii)
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv)
dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter
personal
(v)
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in
care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii)
dreptul la portabilitate a datelor;
(viii)
dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii
Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8.
Protectia datelor
cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul/
Subîmputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului / Subîmputernicitului.
In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul / Subimputernicitul va sterge/
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9.
Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea
nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile
prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in
mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, Imputernicit si
Subimputernicitii implicati in organizarea prezentei Campanii, in scopul
includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului
operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la
Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii
premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor
cu caracter personale
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, fara insa a afecta in mod negativ sau a restrange
suplimentar drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de
modificare va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace
prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi
prelucrate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Organizator,
FARMEC S.A
Reprezentat prin
Imputernicit
PUBLICIS GROUPE MEDIA BUCHAREST SA
Reprezentat prin
Subimputerniciti
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L.