REGULAMENT
CAMPANIE PROMOTIONALA "Ziua Vinului de Paste"
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania "Ziua Vinului de Paste" (denumita
in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr
de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO,
(”Organizatorul”) pe posturile de radio KISS FM și MAGIC FM, posturi a căror licență
este deținută de societatea afiliata A G RADIO HOLDING S.R.L. (“AG RADIO
HOLDING”) precum și pe postul radio ROCK FM a cărui licență este deținută de
societatea afiliata CANET RADIO S.R.L. (“CANET RADIO”);
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul Organizatorului din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București,
cat si prin afisare pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro .
Organizatorul isi rezerva dreptul de a
modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei
Campanii, fara a fi obligați sa justifice aceste decizii si fara a fi obligați
la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de
modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa
intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe posturile de
radio Kiss FM, Magic FM și Rock FM.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul
Romaniei, urmand a fi difuzata pe posturile de
radio Kiss FM (care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania
si in Republica Moldova), Rock FM (care poate fi receptat in
Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania) și Magic FM (care poate fi receptat in București
si in alte 30 de orase din Romania) si pe Internet pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro, precum si pe paginile de Facebook ale posturilor
de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in
ziua de 29 aprilie 2024. Concursurile au loc in ziua de 29 aprilie 2024, in
cadrul programelor posturilor Kiss FM, Magic FM si Rock FM, câte 7 (sapte)
editii de concurs pe fiecare statie, pe tot parcursul zilei.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Murfatlar.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In
vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in
contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre
Organizatori. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale
pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio,
cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru
a participa la Campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania
difuzata pe posturile de radio KISS FM, Magic FM ȘI Rock FM conform sectiunii
numarul 2.
b. Participantul va transmite un SMS
sau mesaj prin intermediul aplicatiei
Whatsapp la numărul 0722206020 aparținând Kiss FM, la numărul 0734220044
aparținând Magic FM și la numărul 0729001122 aparținând Rock FM cu datele lui
(nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea adresata de Dj-ii Kiss
FM, Magic FM și Rock FM.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin
inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii
regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Mecanismul de consurs, aplicabil fiecarui post de
radio, respectiv radio Kiss FM, radio Magic FM si Rock FM, este urmatorul:
In ziua
de 29 aprilie 2024, in intervalul orar 07:00-19:00, se vor organiza 7 (sapte)
concursuri în cadrul programelor postului de radio, astfel:
in cadrul programului difuzat in intervalul orar 07.00-10.00 una editie de concurs, in cadrul programului difuzat
in intervalul orar 10.00-13.00 doua
editii de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul 13.00-16.00 doua editii de concurs si in cadrul programului
difuzat in intervalul 16.00-19.00 doua
editii de concurs. In total 7 editii de concurs.
La
semnalul de concurs, ascultatorii postului de radio sunt indemnati sa se
inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numerele de telefon indicate (tarif
normal) cu raspunsul la intrebarea adresata de Djii radio. Aceștia vor alege apoi primul mesaj cu raspunsul corect si vor anunța
in direct ascultătorul care l-a trimis, declarandu-l câștigător. Realizatorii/Djii
emisiunilor decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare și pot intra
în direct cu câștigătorii în cadrul emisiunii. Decizia lor este finala.
Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b.
Respectarea regulamentului campaniei.
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un
participant la Campanie poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata
perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat
anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil
doar primul premiu castigat. Pentru claritate se specifica faptul ca, daca un
castigator este desemnat castigator pe postul radio Kiss FM, acesta nu mai are
dreptul sa castiga un alt premiu pe postul radio Magic FM sau postul radio Rock
FM. Daca totusi ulterior desemnarii castigatorului, se constata ca
participantul respectiv a fost desemnat castigator si pe unul din celelalte radiouri
participante la Campanie, atunci ramane doar primul premiu castigat.
In cazul
in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe
parcursul derulării Campaniei se va acorda ca premiu cate 1 (un) set Murfatlar
Vinul pentru mesele de Paste compus din: 6 sticle de vin 3 Hectare Murfatlar
Vinul, un decantor pentru vin rosu personalizat si un tirbuson de colectie
personalizat. Valoarea unui premiu este de 399,90 lei. La concursurile Campaniei,
se vor acorda cate 7 (sapte) premii pe fiecare post de radio, în total fiind
acordate 21 de premii. Valoarea totala a premiilor din Campanie este de
8.397,90 lei.
Premiul se va trimite prin curier de catre
Organizator.
Premiul va fi acordat castigatorului de către Organizator cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa
orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți
la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatilor A.G. Radio Holding SRL și Canet Radio S.R.L. (titularul
licentelor de emisie), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in
organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul
de a participa la Campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in direct pe fiecare dintre posturile de radio Kiss FM, Magic
FM și Rock FM, urmând ca, ulterior, si doar in situatia in care, datele
comunicate la momentul castigarii premiului, trebuie clarificate, completate,
un reprezentant al Organizatorului să contacteze câștigătorul telefonic, in
minimum 10 zile lucrătoare de la data câștigării unei ediții a concursului
campaniei.
Orice discrepante intre datele
de identificare (nume, prenume, varsta si număr de telefon) furnizate la
momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si
respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Participantii care castiga una
dintre editiile de concurs ale Campaniei la unul din posturile de radio pe care
se organizeaza acesta, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie dupa
momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant
se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat
in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se
inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul
estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri
de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite
Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite
si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de
cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru
recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul
este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate
restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a
comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
Formalitățile necesare de
punere in posesie se pot întocmi în minimum 10 zile lucrătoare si maximum 40
zile lucrătoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul
pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza
ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea
dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al
Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce
privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorii vor pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le vor
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute
între Organizatori si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale
amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o
sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul
nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorii nu isi vor asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorii nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma
nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate. Premiile se vor acorda numai
acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul
Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor
unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau
altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta
in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte
de a anunta publicul pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro sau pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM
și Rock FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro.
Participarea la aceasta
campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul
regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in
cadrul concursurilor Kiss FM, Magic FM și Rock FM afisate pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in
care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-urile
www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro și/sau dupa anuntarea acestora pe posturile
de radio Kiss FM, Magic FM și Rock FM.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor pe posturile de radio.
ANEXA nr. 1
la Regulamentul Oficial al Campaniei
(“Ziua
Vinului de Paste”)
- Informații
cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfășurării
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
catre:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la
Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
în calitate de „Operator”.
prin intermediul A.G. RADIO
HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la
Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/4780/2013,
cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO și
CANET
RADIO S.R.L., cu sediul
în Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C,
Sector 3, București, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului
sub nr. J40/15043/2007[*], având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în calitate de ”Împuterniciți”
Datele de contact ale
Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele
vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in
cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Împuternicitilor vor prelucra de la participanți urmatoarele
date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(iv) data nasterii si localitatea (Data
nasterii si localitatea de resedință/domiciliu vor fi colectate doar pentru a
putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si
rezident in Romania).
(v) Alte date asociate aplicației
WhatsApp (doar in cazul participantilor care se inscriu prin aceasta
modalitate)
(vi) raspunsul la intrebarea campaniei
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, se vor colecta:
(i)
adresa e-mail
pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la
comunicarile/ formalitatile de acordare a premiului;
(ii)
adresa de
livrare a premiului;
(iii)
semnatura (/
pe dovada transmiterii premiului emisa de
serviciul de curierat).
Data nasterii si localitatea
vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si
rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
3. Datele cu caracter personal
ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale
si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in
temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizata a
Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite
curierului in vederea livrarii premiului câștigătorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor, vor fi stocate de catre Operatori conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
acordarii premiului.
La expirarea perioadelor de
stocare a datelor cu caracter personal mai sus menționate, Operatorii vor sterge/distruge
aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale
necastigatorilor nu vor fi utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei
in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la
momentul distrugerii acestora, prelucrare care este documentată separat.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorii asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter
personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand
minorilor
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorii / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorii se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorii se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operatori, in scopul includerii acestor date cu caracter
personal in baza de date a Operatorilor, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorii au dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorilor si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor
date.
Prezentul Regulament s-a
redactat si emis in data de 26.04.2024
Organizator
Media Group Services International S.R.L.