SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL
CAMPANIEI
Campania „Investim în Juniory” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de către MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („Organizatorul”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO,
pe postul de radio “ROCK FM”, post a cărui licență este deținută de societatea CANET
RADIO SRL (“CANET RADIO”).
Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”),
care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul oficial este
intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul ROCK FM din
Splaiul Unirii, nr. 165, Cladirea TN Offices 1, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat
si pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea
acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi
obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de
modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei sa
intre in vigoare numai după afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau după
anuntarea acestora pe postul radio Rock FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE
DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „ROCK FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si
in alte 11 de orase din Romania si pe internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA
CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand cu data de 17
iunie 2024 si pana la data de 21 iunie 2024 inclusiv, de luni până vineri, în
cadrul emisiunilor difuzate pe postul de radio Rock FM în intervalul orar 07.00
-10.00, cate 2 (două) ediții de concurs pe zi.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
Prin organizarea acestei Campanii, se urmăresc
promovarea mărcilor de notorietate publica Rock FM, Auchan și a programelor din
grila radioului Rock FM.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru a participa la campanie si
pentru a putea castiga premiile acordate in cadrul Campaniei, Participanții
trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio
“Rock FM” conform sectiunii 2.
b. Participantul va transmite un mesaj prin intermediul
aplicatiei Whatsapp la numărul 0729 00 11 22 aparținând Rock FM datele lui
(nume, prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si răspunsul la cerința de concurs adresata
de realizatorul emisiunii. Campania se adresează exclusiv persoanelor cu vârsta
de peste 18 ani.
Organizatorul nu răspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai rețelelor de telecomunicații, internet etc.
Prin înscrierea la Concursurile
Campaniei, participanții confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si își
exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt
aplicabile, participarea la Campanie implicând obligativitatea respectării
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul își rezerva dreptul (i) de a anula orice
participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor
asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE
DESFASURARE AL CONCURSULUI CAMPANIEI
Concursurile Campaniei se vor desfășura pe durata
acesteia in cadrul emisiunilor
difuzate pe postul de radio Rock FM în intervalul orar 07.00 -10.00, câte 2 (două)
ediții de concurs pe zi. La difuzarea
semnalului de concurs, ascultătorii radio Rock Fm sunt îndemnați sa se înscrie
prin mesaje Whatsapp la numărul 0729001122 (tarif normal) cu mesajul/răspuns
specific cerinței de concurs adresate de realizatorul emisiunii pe postul de
radio Rock Fm in ediția de concurs respectiva. Alături de mesaj, ascultătorii
sunt invitați să transmită o fotografie cu tricoul Campaniei. Realizatorii
emisiunii vor alege apoi dintre mesajele primite cel mai creativ și amuzant răspuns
si îl va declara câștigător. Realizatorii emisiunii de la Rock FM decid asupra
mesajului apreciat ca fiind câștigător. Decizia lor este finala. Mecanismul se
repeta la fiecare ediție de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerinței cu privire
la tema concursului;
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Originalitate - Se punctează acele
răspunsuri care inspira originalitate, fiind cat mai diferite fata de
răspunsurile celorlalți participanți.
d. Creativitate - Se punctează
răspunsurile cele mai creative
Mesajele / Răspunsurile care conțin
un limbaj tendențios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legătura
telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi întrerupta si
participantul descalificat. Organizatorul nu își asuma responsabilitatea
privind conținutul răspunsurilor, sau pentru răspunsuri care cad sub incidenta
drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la
Campanie.
Un participant poate câștiga un
singur premiu, o singura data pe toata perioada desfășurării Campaniei. Daca se
constata ca un participant declarat anterior câștigător a mai fost declarat câștigător
ulterior, rămâne valabil doar primul premiu câștigat.
In cazul in care premiul nu va fi
acordat, va rămâne in posesia Organizatorului.
Organizatorul va verifica
prin mijloace proprii corectitudinea participanților si ii va descalifica pe
cei a căror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta, prin
prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat sa-si justifice
decizia in momentul in care aceștia considera ca respectivul participant a
folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage după
sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate
fi eliminat din concurs in baza unei simple bănuieli de frauda, Organizatorul
nefiind nevoit sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA
7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării
Campaniei „NUMELE CAMPANIEI” se vor acorda
in total 10 (zece) premii, câte 2 (două) pe zi constând într-un tricou
inscripționat Morning Glory în valoare
de 50 de lei.
Valoarea
totala a premiilor acordate este 500 lei.
Premiul va fi acordat câștigătorului
cu condiția ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectării
prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situație, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea
parametrilor/caracteristicilor/ opțiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la
concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub
conditia anutarii acestora pe radio Rock FM.
Imposibilitatea
câștigătorului de a intra în posesia premiului din motive independente de voința
Organizatorului, exonerează Organizatorul de orice răspundere.
Daca in timpul Campaniei nu se înscrie niciun
Participant sau se înscriu mai putini participanți decât numărul estimat de
premii sau aceștia refuza primirea premiilor, atunci premiile ramase
neatribuite vor rămâne la dispoziția Organizatorului, după caz.
De
asemenea, Organizatorul nu este răspunzător pentru orice alte cheltuieli conexe
si/sau suplimentare pentru intrarea in posesia premiului, acestea revenind
exclusiv in sarcina Câștigătorului.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE
PARTICIPARE
La Campania ”NUMELE CAMPANIEI” poate participa orice persoana fizica rezidenta
in Romania, care a împlinit vârsta de 18 ani pana la data înscrierii la
campanie.
Nu pot participa la Campanie angajații
Organizatorului, ai societății CANET RADIO SRL (titularul licenței de emisie a
postului de radio „Rock FM”), precum si ai celorlalte firme implicate
contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie
nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor menționate anterior.
SECTIUNEA 9. TAXE SI
IMPOZITE AFERENTE
Impozitul aferent veniturilor din premii in bani,
conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile
si completarile ulterioare va fi retinut si virat la bugetul de stat in numele
fiecarui participant desemnat câștigător, conform Legii nr. 227/2015 privind
Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Impozitul cu retinere
la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a
premiului si suma de 600 de lei. Daca
suma de 600 de lei sau cuantumul impozitului cu retinere la sursa este
modificat/a in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii
premiului/incheierii conventiei de acordare a premiului, se va lua in
considerare suma/impozitul astfel modificat/a.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de
orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA
SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe loc, in
direct pe postul de radio „Rock FM”, urmand ca, ulterior, la momentul primirii premiului sa completeze
un formular de intrare in posesie a premiului.
Reprezentantul Organizatorului va contacta
castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data câștigării
unei ediții de concurs a campaniei.
Orice discrepante intre datele de identificare
(nume, prenume, vârsta si număr de telefon) furnizate realizatorilor de
programe, si cele furnizate ulterior desemnării participantului respectiv drept
câștigător al unui premiu anunțat prin prezentul Regulament, îndreptățește
Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea
premiului.
Predarea premiului va fi însoțită de semnarea
obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va conține,
printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului
si alte date dintre cele care au fost comunicate direct si/sau telefonic.
Formalitățile necesare de punere in posesie si
predarea premiului către câștigător se vor realiza de către Organizator, prin curier in termen de minimum 10
zile lucrătoare si maximum 40 zile lucrătoare de la data câștigării ediției
campaniei.
Participanții care câștigă una dintre edițiile de
concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa participe la alte ediții de concurs
ale campaniei după momentul câștigării premiului, excepție făcând
participarea/castigarea ediției speciale.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a înscrierilor,
Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obținute sau de a
solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmări din punct de vedere
juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instanțe judecătorești)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care câștigătorul este o persoana
lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercițiu
sau prezinta handicap ce limitează capacitatea de a comunica, acesta este
indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Organizatorul va putea decide ca formalitățile de
punere in posesie se vor intocmi doar in Bucuresti.
Organizatorul poate prelungi acest termen (de 40 de
zile lucrătoare) atunci când din motive organizatorice nu pot încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA
DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfășurării
Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnării
castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
Pentru activitati ulterioare de marketing direct
/ publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va
efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca
prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea
dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al
Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce
privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va păstra confidențialitatea cu
privire la datele personale ale Participanților, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfășurării si acordarii premiilor prezentei Campanii.
SECTIUNEA
11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si participanții
la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta
data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit
de răspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente,
respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu
privire la pretentiile terților sau ale institutiilor asupra premiilor
castigate de către participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu
privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in
cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor
acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in
cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicații, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si condițiilor prezentului Regulament si ale legislației
aplicabile.
SECTIUNEA 12.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi întrerupta in caz de forta
majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta
publicul pe site-ul www.rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL
CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul
www.Rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea condițiilor
prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor
prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu
Regulamentul general in cadrul concursurilor Rock FM afisat pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica
oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind
eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe
site-ul www.rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Rock FM.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului
intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua)
momente:
a)
la
publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la
prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Rock FM”.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
(“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1.
Date privind operatorul de date cu
caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/
subîmputerniciții
În vederea desfășurării
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
către:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO,
în calitate de Operator (denumită in cele ce urmează “Operator”)
prin intermediul CANET
RADIO S.R.L., cu
sediul în Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania,
înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, având
CUI 20211002, atribut fiscal RO (denumită in cele ce urmează “Împuternicit”).
Datele de contact
ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către
persoanele vizate cu privire la datele
cu caracter personal sunt următoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, București, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2.
Categorii
de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul
Împuternicitilor va colecta de la particpanți urmatoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil
in format national de 10 cifre;
(iv) data nasterii si
localitatea de reședința/domiciliu;
În
cazul câștigătorilor se va colecta și prelucra suplimentar adresa de domiciliu/reședința
și adresa de email, mărimea tricoului tricoului (pentru expedierea premiilor).
Data
nașterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca vârsta
Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani
impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Adresa
de domiciliu/reședința vor fi colectate doar pentru persoanele câștigătoare in
vederea transmiterii procesului verbal de acordare premiu si a premiului.
3.
Scopul
prelucrării
Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie
vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Sub-Împuternicitului în
vederea:
(i)
organizării și
desfășurării Campaniei;
(ii)
desemnării și validării
câștigătorilor;
(iii)
atribuirii premiilor și
îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.
(iv)
protejarii intereselor
legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta).
- Temeiul juridic al
prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul consimtamantului si sau a interesului
legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a
anexelor la acesta.
5.
Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter
personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Sub-Imputernicit
vor fi dezvăluite curierului in vederea livrarii premiului câștigat, precum si autorităților,
în cazurile în care Operatorul / Sub-Imputernicitul trebuie să respecte
obligațiile impuse de legislația în vigoare.
6.
Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60
de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele
verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de către Operator si Sub-Imputernicit
conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a
avut loc acordarea premiilor.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal,
Operatorul si Sub-Imputernicitul vor sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare. Sub-Imputernicitul, care nu are legatura
cu acordarea premilor, va sterge datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.
Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi
utilizate in nici un alt scop decât cel pentru care sunt stocate in
conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in materie de arhivare.
7.
Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii
unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților,
pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul de retragere a
consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa
afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii)
dreptul de a solicita
accesul la datele cu caracter personal;
(iii)
dreptul de a solicita
rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv)
dreptul de a solicita
stergerea datelor cu caracter personal
(v)
dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul de a se opune
prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii)
dreptul la portabilitate
a datelor;
(viii) dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8.
Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta
de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate
date apartinand persoanelor cu vârsta mai mica de 18 ani. In situatia in care
Operatorul/ Sub-Împuternicitul primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu vârsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/
distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Sub-Împuternicitului.
In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu vârsta
mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare si stocare.
9.
Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice
adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor
cu caracter personal apartinand participanților la Campanie. Operatorul se
obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in
special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate
in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu
privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator si/ sau
societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul
includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului
operata de către Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la
Campanie, identificarii si validarii ca si câștigător, inmanarii si primirii
premiului.
10.
Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament
oricand pe durata desfășurării Campaniei, numai in cazul in care se descopera
masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter
personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile
acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului
si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la
Regulament.
11.
Alte
prevederi
Datele personale ale participanților la
Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr.
679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea
datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Organizator,
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.