SECTIUNEA
1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania GLO X ELECTRIC CASTLE (denumita
in cele ce urmează „Campania”) este organizată de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (MGSI), cu sediul social
in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO (”Organizatorul”), pe pagina de internet www.rockfm.ro detinuta de
societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”).
Campania se
va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti
participantii, fiind adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul MGSI din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat
si prin afișare pe site-ul ROCK FM.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a
suspenda desfasurarea unei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste
decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane,
urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a
desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare dupa comunicarea publică a acestora.
Campania va putea fi intrerupta in caz
de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului.
Prin
organizarea Campaniilor se urmărește promovarea mărcii de notorietate publica Glo.
SECTIUNEA
2. DREPTUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIE
La campanie
poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit
varsta de 18 ani pana la data inscrierii
in vederea participarii la campanie.
Nu pot
participa la Campanie angajatii Organizatorului și ai Canet Radio S.R.L.,
precum si ai celorlalte societati implicate contractual in organizarea
campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II
sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA
3. LOCUL DE DESFASURARE ȘI DURATA ȘI PREMIILE CAMPANIEI
Campania este
organizata si se poate desfășura pe teritoriul Romaniei, pe site-ul www.rockfm.ro.
Durata Campaniei este cuprinsa in perioadata 10.07.2024
– 15.07.2024, ora 12.00 și include un singur Concurs
cu un numar de premii: o invitație dublă la Electric Castle (2 bilete GA).
SECTIUNEA
4. INSCRIEREA LA CAMPANIE ȘI MODUL DE DESFĂȘURARE AL ACESTEIA.
In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse
in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de
catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile
normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, cheltuieli cu
deplasarea la locul predarii/accesării premiului etc.
Participanții
care doresc să se înscrie în concursul campaniei trebuie să procedeze cu
stricta respectare a mecanicii de consurs, a termenelor și cerințelor cuprinse în
aceasta.
Astfel,
participanții care se înscriu în Campanie trebuie să completeze formularul de înscriere
din pagina dedicată Campaniei de pe site-ul www.rockfm.ro, asigurându-se că vor completa
toate rubricile acesteia și să răspundă la ceința de concurs din cadrul
formularului.
Desemnarea câștigătorilor se realizeaza prin decizia DJ-ilor RockFM, care
au în vedere următoarele criterii de jurizare: respectarea cerintei de concurs (mecanica)
și a Regulamentului; originalitate (răspunsuri originale, fiind cat mai
diferite fata de raspunsurile celorlalti participanti); creativitate (se
puncteaza răspunsurile cele mai creative). Decizia Dj-ilor Rock Fm este finala.
Participantul declară și garantează că este autorul mesajului transmis/înscris în concursul Campaniei
sau deține toate drepturile de autor cu privire la acesta. Participantul acordă
organizatorului dreptul de a putea folosi mesajul înscris în scopul
participarii la concursul Campaniei pe site-ul www.RockFM.ro, inclusiv pe
paginile de social media (Facebook, Instagram) ale Organizatorului sau ale Rock
FM, pe toata perioada de derulare a Campaniei în vederea promovării campaniei,
dar și ulterior cu referire la Campania derulată.
Participantul la Campanie înţelege si acceptă faptul că publicarea mesajelor transmise
reprezintă o condiție esențială a participării la concursurile Campaniei ce
impun aceasta cerinta si nu poate pretinde niciun beneficiu material pentru
simpla publicare/înscriere.
Nu este permisă înscrierea mesajelor obscene sau
indecente ori imorale (inclusiv si nelimitandu-se la referiri la nuditate,
pornografie sau vulgaritate). Mesajele nu trebuie să fie contrare bunelor
moravuri, nu trebuie să conțină detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri
jignitoare pentru persoane de o anumita rasa, apartianand unei anumite
minoritati/entitati, religie, orientare sexuala, convingere politica sau grup
socio-economic, nu trebuie sa incite la violenta, discriminare si ura sau sa
contina amenintari. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modera si anula
orice inscriere asupra careia planeaza suspiciuni de nerespectare a
prevederilor prezentului Regulament Oficial sau pe care acesta nu le considera
potrivite/ decente.
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu
vor fi luate in considerare, mesajele fiind inlaturate si participantul
descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga
un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai
fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida castigatorul daca se constata
ca a mai castigat o data in cadrul Campaniei.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in
posesia Organizatorului.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la
Campanie care se efectueaza prin incalcarea Regulamentului și a mecanicii; (ii)
de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor cazuri de
nerespectare a Regulamentului și a mecanicii; (iii) de a descalifica orice
participant care participă prin metode frauduloase sau încearcă obținerea în
orice mod a unui premiu folosind metode frauduloase.
NOTA:
Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul
ca Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care
acestia considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase.
Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a
participantului in cauza. Orice participant, desemnat castigator sau nu, poate
fi eliminat din concurs in baza suspiciunii de frauda.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
internet etc.
Prin inscrierea la o Campanie, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului, a mecanicii anunțate si isi exprima acordul in
privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament și a mecanicii anunate.
SECTIUNEA
5. PREMIILE CAMPANIEI
Valoarea
unui premiu este de 200 euro +TVA. Valoarea totală a premiilor este de 400 euro
+ TVA.
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati printr-o comunicare/postare publică pe site-ul www.rockfm.ro, pe paginile social media ale
organizatorului sau ale Rock FM.
Prin
participarea in Campanie, Participantii desemnati Castigatori isi exprima
acordul de a fi contactati telefonic in vederea validarii. Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile
lucratoare de la data desemnării câștigătorului.
Orice
discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de
telefon) furnizate in momentul inscrierii in concurs, si cele furnizate
ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu
anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a
nu transmite premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
Premiul se expediaza de regulă prin curier la
adresa indicată de către câștigător sau se transmite în format electronic pe
email (în cazul biletelor de acces electronice), ocazie cu care predarea se consemnează într-un Proces Verbal.
Durata maxima de predare a premiilor nu va depasi 10
de zile lucratoare, socotite de la data anuntarii castigatorului premiului in
direct, pentru ambii organizatori. Premiile câștigate și nerevendicate până la
data de 21 iulie 2024 rămân în posesia organizatorului.
Organizatorul poate prelungi acest termen atunci
când din motive organizatorice nu poate încheia formalitățile de acordare a
premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au
determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Din momentul
in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorului,
toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.
Nu este
permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi
terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor sau a caracteristicilor sau a optiunilor premiilor.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara
de cele anunțate inițial.
Daca in
timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA
6. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
În cazul în
carea valoarea unui premiu este mai mare de 600 lei, Organizatorul va calcula
si va vira in numele Castigatorului la bugetul de stat impozitul aferent
veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul
Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Impozitul cu
retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in
lei a premiului si suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este
modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii
premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile
acordate in cadrul Campaniei, cad si raman in sarcina exclusiva a
castigatorilor premilor respective.
SECTIUNEA
7 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prin participarea
la acesta Campanie, fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii
datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii.
Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul derulării campaniei, desemnării castigatorilor
si acordarii premiilor.
Pentru
activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice
prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul
va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale
Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si
le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar
in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei
Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 (”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”).
SECTIUNEA
8. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In cazul in
care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului
cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In
cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea
de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente.
Organizatorul
nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
SECTIUNEA 9. CLAUZE FINALE
Participarea
la campanie implica acceptarea si obligativitatea respectarii conditiilor
prevazute in prezentul Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia comunicării
publice a modificărilor în unul din mediile în care concursul este organizat.
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/ subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de catre:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de Operator („Operatorul”),
Prin
intermediul împuternicitului CANET RADIO S.R.L. cu sediul in
Bucuresti, Splaiul Unirii nr.165, Cladirea TN Offices 1, et.10, camera C,
sector 3, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/15043/2007, cod unic de inregistrare
RO20211002 („Împuternicit”) și a
Subîmputernicitului
ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15,
Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului sub
numarul J40/2588/2006, CIF RO 18393450 („Subîmputernicit”).
Datele de
contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la
participanți urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) data nasterii si localitatea de
resedință/domiciliu
(v) mesajul/răspunsul înscris în concurs.
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta suplimentar
de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(ii) adresa postala sau de email pentru
livrarea premiilor ;
(iii) Cod numeric personal – necesar pentru
calcularea si virarea impozitului (unde este cazul).
Data nasterii
si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani
impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
3. Scopul procesarii
Datele cu
caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre
Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
(iv) protejarii intereselor legitime
(asigurarea dreptului la aparare in instanta).
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin
acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi
dezvaluite Imputernicitilor, curierului in vederea livrarii premiului
castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie
sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc.
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand
imputernicitilor obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a
consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa
afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele
cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea
datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor
cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii
Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor sub 18 ani
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, cu excepția cazului în care un
particpant major înscrie în concurs o fotografie conținând imaginea unui minor,
caz în care prelucrarea vizează imaginea în cauză, fără alte referiri la minori.
In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter
personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor
fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale
Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al
autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul /
Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile
comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de
catre imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si
validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.