REGULAMENT
CAMPANIE: DIGITAL FOREST by LENOVO la EC
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizatorul
Campaniei promotionale “DIGITAL FOREST by LENOVO la EC” denumita in continuare “Campania”
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO13869251, pe postul de
radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliată CANET
RADIO SRL (“CANET RADIO”),
în calitate de (“organizator”) și
Co-organizatorul
S.C. MARKETING MATTERS SRL, cu sediul in Calea Victoriei, nr. 25, et. 7,
ap. 36A, companie inregistrata la Registrul Comertului cu datele de
identificare: J40/2188/02.03.2010, avand CIF/CUI: RO 26593181, reprezentata
legal prin Viorel Oanta, in calitate de Administrator, reprezentând
Agenția ce co-organizează in numele companiei LENOVO
TECHNOLOGY BV OLANDA AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI, cu sediul in Bucuresti,
sector 1, Calea Floreasca 169A, Cladirea B, etaj 4, inregistrata la ORC
Bucuresti sub nr. J40/5853/2005 avand CUI RO 17416601, reprezentata de Director
General, Doru Ristea, prezenta campanie.
SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Campania se
va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care
este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate
in derularea Campaniei.
Regulamentul
este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este
disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, la cerere, fiind afișat pe
site-ul www.rockfm.ro.
Potrivit
liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul
informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare
si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot
contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului
Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si
dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia
instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a
vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale incheiate in
forma autentica care vor fi comunicate catre public prin actualizarea
Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, in locatiile
participante, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI
DURATA CAMPANIEI
Campania
este organizata pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„Rock FM”.
Campania se
desfasoara in perioada 15-19 iulie, în cadrul programului matinal al postului ROCK
FM difuzat in intervalul orar 07.00-10.00. In cadrul campaniei se vor organiza
câte 1 (una) ediție zilnică de concurs cu premii, in total fiind organizate un
numar de 5 (cinci) ediții de concurs (câte una în cadrul programului).
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE INSCRIERE
In Campanie
se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu
domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, sau adresa de corespondenta in
Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si
care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
Nu au
dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
- Persoanele care nu respecta
prevederile Sectiunii 5.1;
- Angajati ai Organizatorului,
AgențIlor precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
- Angajati ai Agentiilor sau
angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati
legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
- Rudele de gradul I si II
(respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor
mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
In vederea
participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator.
Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru participarea la aceasta campanie nu
este necesara o înscriere prealabila. Înscrierea la campanie se poate face la
semnalul de concurs anunțat pe postul de radio ROCK FM, timițând mesaj la
numărul
0729 001
122 (tarif normal) și răspunzând la provocarea de
concurs indicată conform Secțiunii 5.
Organizatorul
nu răspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
internet etc.
Prin
inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii
regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor
prezentului Regulament. Organizatorul va informa potentialii participanti cu
privire la prevederile regulamentului prin afișare pe site-ul postului www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
Concursurile
Campaniei se vor desfasura in perioada perioada 15-19 iulie, in cadrul
programului matinal al postului Rock FM, in intervalul 07.00-10.00, 1 (una)
ediție pe zi.
In perioada
Campaniei, realizatorii programului vor da semnalul de concurs si vor invita
ascultatorii sa trimită pe numărul de whatsapp 0729 001 122 răspunsul la provocarea adresată de
către realizatorii Matinalului Rock FM. Mesajul apreciat de care realizatorii
Matinalului Rock FM ca fiind cel mai original si impresionant va fi declarat finalist.
Decizia realizatorilor este finala. Participantul
a carui mesaj a fost declarat finalist va fi anuntat in direct. Mecanismul se
repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
În data de 20 iulie, echipa Morning Glory ce
va emite din cadrul Festivalului Electric Castle va selecta unul dintre cele 5
mesaje finaliste ca fiind câștigătorul premiului cel mare, respectiv TABLET TAB PLUS 11", 8/256GB ZADX0035GR LENOVO x
în valoare de 1,384.27 RON.
Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca
fiind raspunsuri corecte, legatura telefonica cu participantul la campanie va
fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la campanie.
Un
participant se poate inscrie la toate editiile de concurs ale Campaniei, insa
poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii
Campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai
fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI
6.1. Premiul prezentei campanii va fi acordat
în data de 20 iulie constă într-o tabletă TABLET
TAB PLUS 11", 8/256GB ZADX0035GR LENOVO în valoare de 1,384.27 RON.
6.4. Premiul
va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca
urmare a nerespectării prezentului regulament de catre Organizatorul Campaniei,
astfel ca din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai
afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului
verbal dintre Organizator si castigator sau intrării in posesia premiului,
toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.
SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „ROCK FM”, conform celor enuntate la sectiunea 5 de
mai sus, urmand ca, ulterior, dupa caz sa intre in posesia premiului si, sa semneze
procesele verbale de primire a premiului, care se va încheia cu Organizatorul.
De asemenea, lista castigatorilor continand numele si prenumele castigatorilor
si premiile castigate va fi publicata pe site-ul Rock fm.ro in termen de
maxim 5 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei.
Un
reprezentant al Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum
20 zile lucratoare de la data castigarii concursului Campaniei, in vederea
confirmării datelor comunicate inițial si eventual completării acestora cu
datele necesare pentru acordarea/intrarea in posesia premiului.
Orice
discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de
telefon) furnizate DJilor, si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul,
si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile
Campaniei vor fi livrate prin intermediul serviciului de curierierat rapid la
adresa de domiciliu/resedinta comunicata Organizatorului. Documentele justificative incheiate de curier
la momentul livrarii premiului vor fi cele prin care se va dovedii intrarea in
posesie a premiului de catre castigatorii Campaniei, nicio alta formalitate nu
va fi necesara.
Participantii
care castiga una dintre editiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in
care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui
premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Premiile
neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de
acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor
sale.
SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE
8.1. Co-Organizatorul
se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat
pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate
cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu
modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta
natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
8.2. Pentru
claritate se specifica ca, Co-Organizatorul va achita impozitul pentru
veniturile provenite din premii in numele fiecarui participant desemnat
castigator, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu
modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat la bugetul de stat.
Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei
dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei. Daca suma de
600 de lei este modificata in baza dispozițiilor legale in vigoare la momentul
acordării premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.
SECTIUNEA 9. LIMITAREA
RASPUNDERII
Organizatorul
este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei
Campanii, precum si a Organizatorilor. Orice incercare de fraudare se soldeaza
cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor
de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant
cu privire la aceasta decizie.
Co-orgamizatorul
va înmâna prin process verbal premiul către organizator în vederea trimiterii
acestuia către câștigătorul desemnat.
In
eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei
Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
Organizatorul
nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- Imposibilitatea castigatorilor de a
intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- Dorinta castigatorului de a inlocui
premiul castigat;
- Cazurile in care castigatorul nu
respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial.
- Organizatorul nu va fi raspunzator
pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre
castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor
prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar
institui o astfel de raspundere;
- Organizatorul nu va fi responsabil
pentru intarzierile in inmanarea premiilor cauzate de intarzieri datorate
unei eventuale lipse de stoc a produselor din cadrul campaniei.
Organizatorul
va lua toate masurile pentru ca livrarea premiului sa fie in conditii optime;
il va ambala corespunzator in momentul expedierii si va asigura valoarea
transportului. In cazul nelivrarii/livrarii necorespunzatoare a premiului,
furnizorul de servicii de curierat va despagubi Organizatorul in baza
asigurarii de transport. In situatia livrarii necorespunzatoare a premiului,
Castigatorul poate refuza receptia coletului. In situatiile descrise mai sus,
Organizatorul isi asuma o noua livrare a premiului castigat.
Organizatorul
nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din
inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor
acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil
Organizatorul.
SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. In
cadrul prezentei campanii, se vor colecta date cu caracter personal in
conformitate cu Anexa 1. Prin simpla participare la Promotie, Participantii isi
dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate
Organizatorului sau Agentiilor sa fie utilizate in vederea participarii in
cadrul campaniei, precum si a validarii si atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale ale co-Organizatorului, conform cu prezentul Regulament.
Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Promotie are drept
consecinta imposibilitatea de a participa la Promotie, respectiv
imposibilitatea acordarii premiilor in cazul castigatorilor desemnați.
SECTIUNEA 11. INCETAREA/ INTRERUPEREA
CAMPANIEI. FORTA MAJORA
Campania
poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui
eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii
Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura
desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
Forta majora
inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de
catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive
independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in
imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
Campania mai
poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata
oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa
comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor
Regulamentului.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In cazul in
care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa
Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de
la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in
care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de
solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente.
Reclamatiile
referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in posesia acestuia si semnarea
procesului verbal de primire, nu vor fi luate in considerare de catre
Organizator.
Organizatorul
nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de
telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii
false sau eronate.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca
urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“Digital Forest by Lenovo!
Perioada campaniei: 15-19 iulie 2024
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal -
- Date privind
operatorul datelor cu caracter personal
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi
prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de organizator al
Campaniei (denumita in continuare "Operatorul").
1.2
Campania este implementata prin
intermediul:
CANET RADIO S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Splaiul Unirii
nr.165, Cladirea TN Offices 1, et.10, camera C, sector 3, inmatriculata la
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr.
J40/15043/2007, cod unic de inregistrare RO20211002, in calitate de persoana
juridica romana detinatoare a licentei de radio “ROCK FM”;, în calitate de Sub-Împuternicit al Operatorului
(denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit”)
- Categorii de
date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
Pentru
participanti:
- Nume si prenume
- Numar de telefon
- Data
nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la
momentul inscrierii in Campanie
- Localitatea - va fi colectata doar
pentru a putea verifica daca este conform Regulamentului;
Pentru
castigatori:
- Nume si prenume
- Numar de telefon
- Adresa de email pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/
formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
- Adresa de domiciliu/ livrare premiu
- Vocea, in cazul castigatorilor cu care
se va comunica telefonic in conditiile Regulamentului
- Semnatura pe procesul verbal de predare
al premiului/AWB/confirmare de primire postala a premiului.
- Scopurile
prelucrarii
Datele cu
caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:
- Organizarii si desfasurarii campaniei;
- Desemnarii si validarii castigatorilor;
- Livrarii premiilor la adresa indicata de
câștigator;
- Indeplinirii obligatiilor
financiar-contabile ale Operatorului.
- Convorbirile telefonice care contin date
personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a
putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in
legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor
oferite în Campanie.
- Temeiurile
juridice ale prelucrarii
Datele
personale mentionate la punctul 2 de mai sus vor fi prelucrate de operator,
prin imputernicit și subimputerniciti, in temeiul consimtamantului
participantilor, al interesului legitim de a derula Campania, pentru executarea
contractului incheiat prin inscrierea voluntara a participantilor în Campanie
si acceptarea de catre acestia a Regulamentului si a anexelor la acesta, pentru
realizarea obligatiilor legale ale Organizatorului, conform art. 6 (1) literele
(a), (b), (c) si(f) din DGPR.
- Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal vor fi dezvaluite
către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., precum și sub
împuterniciților CANET RADIO S.R.L. și ADWORKS MEDIA S.R.L., companiei de
curierat care va asigura livrarea premiilor, precum si autoritatilor, in
cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de
legislatia in vigoare.
- Perioada de
stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 2 luni de la data incheierii campaniei.
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei
vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care
au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia
datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani
de la data colectarii acestora.
Convorbirile
telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi
stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au
fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor,
dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand
Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
- Drepturile
persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza
Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate
de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- Dreptul de acces la date
(1) Orice
Persoana Vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca
datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea
confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate
Operatorului, trimise la adresa acestuia menționata la Sectiunea 1 din
Regulament.
(2) Persoana
Vizata are acces la urmatoarele informatii:
- scopurile prelucrarii;
- categoriile de date cu caracter
personal vizate;
- destinatarii sau categoriile de
destinatari carora datele cu caracter personal le-au fost sau urmeaza ss
le fie divulgate, în special destinatari din țari terte sau organizatii
internationale;
- acolo unde este posibil, perioada pentru
care se preconizeaza ca vor fi stocate datele cu caracter personal sau,
daca acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili
aceasta perioada;
- existența unui proces decizional
automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22
alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile
respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind
importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări
pentru persoana vizată.
(3)
Operatorul furnizează gratuit o copie a datelor cu caracter personal care fac
obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de Persoana Vizată,
operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative.
În cazul în care Persoana Vizată introduce cererea în format electronic și cu
excepția cazului în care Persoana Vizată solicită un alt format, informațiile
sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.
- Dreptul la rectificare: se referă la
corectarea, fără întârzieri nejustificate, de către Operator a datelor cu
caracter personal inexacte care o privesc pe Persoana Vizată. Persoanele
Vizate au dreptul de a completa sau corecta datele cu caracter personal
incomplete, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare.
- Dreptul la ștergerea datelor
("dreptul de a fi uitat"): Persoanele Vizate au dreptul de a
solicita Operatorului ștergerea datelor cu caracter personal, fără
întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplica unul dintre
următoarele motive:
- datele cu caracter personal nu
mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost
colectate sau prelucrate;
- Persoana Vizată își retrage
consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
- Persoana Vizată se opune
prelucrării ți nu există motive legitime care să prevaleze;
- datele cu caracter personal au
fost prelucrate ilegal;
- datele cu caracter personal
trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale.
- Dreptul la restricționarea
prelucrării poate fi exercitat în următoarele cazuri:
- Persoana Vizată contestă
exactitatea datelor, pe o perioadă care permite Operatorului verificarea
corectitudinii datelor;
- prelucrarea este ilegală, iar
Persoana Vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal,
solicitând în schimb restricționarea;
- Operatorul nu mai are nevoie de datele
cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită
pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanță;
- Persoana Vizată s-a opus
prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile
legitime ale Operatorului prevalează asupra celor ale persoanei
respective.
- În cazurile de mai sus, datele
respective vor fi marcate și pot fi prelucrate de Operator și/sau
Împuterniciții acestuia doar în anumite scopuri.
- Dreptul de a-și retrage
consimțământul, atrăgând imposibilitatea de participare la Campanie
Promoționale sau dacă se produce în timpul acesteia, imposibilitatea de
validare și acordare a premiului.
- Dreptul la portabilitatea
datelor: În cazul în care pe parcursul derulării Campaniei Promoționale și
a efectelor acesteia Organizatorul se schimbă, Persoana Vizată are dreptul
de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a
transmis Organizatorului inițial într-un mod structurat, utilizat în mod
curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a solicita
transmiterea directă a acestor date noului organizator, fără obstacole din
partea Organizatorului inițial.
- Procesul decizional individual
automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana Vizată are dreptul de
a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată,
inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc
sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Cele
menționate anterior nu se aplică dacă prelucrarea automată este necesară
încheierii sau executării unui contract cu Organizatorul, dacă
Organizatorul are o autorizație în acest sens și dacă persoana vizată și-a
dat consimțământul în mod explicit.
- Dreptul de a obiecta: Dreptul de
a obiecta, pe motive legate de situația particulară a Persoanei Vizate în
orice moment, față de prelucrarea datelor cu caracter personal ale
acesteia. În cazul exercitării obiecțiunii la prelucrare, datele cu
caracter personal ale Persoanei Vizate care formulează obiecțiunea nu vor
mai fi prelucrate. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost.
Acest drept poate fi invalidat în special dacă prelucrarea datelor cu
caracter personal este necesară pentru formalitățile aferente îndeplinirii
unor obligații legale sau contractuale de către Operator și/sau
Împuternicitul acestuia.
- Dreptul de a formula plângere:
Dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a
Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in București, sector
1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro) în legătură cu
aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de către
Operator și/sau Împuternicitul acestuia.
Datele de
contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania – privacy@mgsi.ro- 021 318 8000
- Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la
data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un
parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date
cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani,
Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
- Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul
se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
- Modificarea
informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor
vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/
sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la
Regulament.
- Alte prevederi
In masura in
care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal
apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste
persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi
prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii
Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta
operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste
persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele
personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu
legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in
mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016
privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.