REGULAMENTUL
OFICIAL AL
CAMPANIEI "Martea Mastercard” 2024
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania
„Martea Mastercard” este organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L cu sediul social in
Splaiul Unirii nr.165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251,
atribut fiscal RO, („Organizatorul”) pe
postul de radio ROCK FM, post a carui licenta este detinuta de societatea
afiliata CANET RADIO SRL, reprezentata legal prin dl. Florin Ciobica (“CANET
RADIO”)
Campania se va desfasura
conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu
pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta
publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod
gratuit oricarui solicitant, atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr. 165,
etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.rockfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si
completarile ulterioare; si cu prevederile Regulamentului European 679/2016
privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor
cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si
fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmând ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau dupa anunțarea acestora pe postul radio Rock
FM. Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi
comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea
acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.rockfm.ro si la sediul Rock FM, cu
cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorul nu
isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre
Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus
amintite.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si
se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Rock
FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 orase din Romania si
pe Internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura
incepand cu data de 23 iulie 2024 si pana la data de 27 august 2024,
inclusiv. Concursurile au loc in perioada 23 iulie 2024 – 27 august 2024, in
zilele de marti, in cadrul programelor postului Rock FM, din intervalele
orare 07.00-10.00, 6 (sase) ediții de concurs si 16.00-19.00, 6 (sase) ediții de concurs, in total 12 (douasprezece)
editii de concurs.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Rock FM, Mastercard.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In
vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in
contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către
Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale
pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru
a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către
Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a.
Participantul va urmări Campania
difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b.
Participantul va transmite un SMS
sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0729001122 aparținând
Rock FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Rock FM.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari
sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin
inscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării
regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada derulării
Campaniei, astfel cum este precizată în cadrul Secțiunii 3 de mai sus,
a) in intervalul orar
07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Rock FM sunt anuntati
ca se pot inscrie la concurs prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0729001122
(tarif normal) cu mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii
RockFm pe postul de radio Rock FM in ziua respectiva. Primul ascultător care
transmite răspunsul corect ca întrebarea adresată în concurs va fi desemnat
câștigătorul ediției respective de concurs. Dj-ii RockFM, după desemnarea
câștigătorului, pot intra in direct cu acesta.
Realizatorii/Dj-ii
emisiunii de la Rock FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare
si pot intra in direct cu ascultătorii care le-au trimis. Decizia lor este
finala. Mecanismul antementionat este aplicabil fiecarei editii de concurs din cadrul
Campaniei din intervalul orar 07:00-10:00.
b) in
intervalul orar 16:00-19:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Rock FM
sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0729001122
(tarif normal) cu mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei adresate de
Dj-ii RockFm pe postul de radio Rock FM in ziua respectiva. Acestia vor alege
apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ si pot intra
in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător.
Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Rock FM decid asupra mesajelor apreciate ca
fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare
editie de concurs din cadrul Campaniei din intervalul orar 16:00-19:00.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c.
Creativitate
d.
Originalitate
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In
cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
Organizatorul
va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si va lua
masuri impotriva celor care nu s-au conformat in scopul descalificarii
acestora, precum si impotriva celor a caror activitate in cadrul campaniei va
fi considerata drept frauda.
Participantul
accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat
sa-si justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda,
Organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7. PREMIILE
OFERITE
Pe
parcursul derulării Campaniei se va acorda câte 1 (un) premiu la fiecare ediție
a concursului, in total fiind acordate 12 (dousprezece) premii. Fiecare premiu consta
în acordarea sumei de 100 euro care se va vira în lei la un curs leu/eur de
referinta de 5 lei = 1 EUR, respectiv suma de 500 lei.
Valoarea totala a premiilor
este de 1200 euro echivalentul sumei de 6.000 lei avand in vedere un curs de
referita de 1 EUR = 5 lei
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi si
nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele
enuntate mai sus, sub conditia anuntarii acestora pe radio Rock FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa
orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți
la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie
angajatii Organizatorului, ai societatii Canet Radio SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio „Rock FM”), precum si ai celorlalte societati implicate
in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au
dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale
persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul isi rezerva
dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin
incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in
cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor
fi anunțați pe loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”, urmând ca,
ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Organizatorului
va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data validării
ca câștigător al concursului campaniei, in vederea completării datelor necesare
pentru îndeplinirea formalităților de punere in posesie/transmiterea premiului.
In acest sens, câștigătorul va comunica Organizatorului contul bancar, necesar pentru transferul sumei aferente premiului câștigat
in cadrul Campaniei. Organizatorul nu își asuma responsabilitatea pentru orice
fapt care determina imposibilitatea validării unui câștigător, de exemplu:
imposibilitatea notificării câștigătorului cauzata de schimbarea datelor de
contact ale acestuia, lipsa răspunsului acestuia, nepunerea la dispoziția
Organizatorului a informațiilor necesare pentru validarea premiului si
acordarea acestuia, etc.
Orice discrepante intre
datele de identificare (nume, prenume, vârsta si număr de telefon) furnizate la
momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si
respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Participanții care castiga
una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
aceasta Campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un
participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi
descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu
se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat
numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la
dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate
cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite
Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite
si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de
cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea
prejudiciilor cauzate.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul
Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare
de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu
caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute
între Organizator si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o
sesizare in acest sens , in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente.
Organizatorul nu isi vor
asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. SUSPENDAREA SAU INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi
intrerupta/suspendata de catre Organizator, oricand in timpul duratei de
desfasurare, in cazul aparitiei unei situatii de forta majora sau a altor
situatii fortuite, cu notificarea
imediata a publicului pe site-ul www.rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor RockFM
afisate pe site-ul www.rockfm.ro
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal –
1. Date privind
operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale
participanților vor fi prelucrate de către:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de
inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
în calitate de „Operator”
prin intermediul CANET RADIO S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO,
„Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt urmatoarele:
2. Categorii de date cu
caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei,
Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la participanti urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea de resedinta/domiciliu;
(v) data nasterii.
(vi) mesajul/răspunsul transmis;
(vii) vocea participantului în momentul
transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Data nasterii si localitatea
vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si
rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la
participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de
comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;
(ii)
contul bancar și banca la
care acesta este deschis;
3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor
fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului si
Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si
desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si
validarii câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor
si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
(iv) protejarea intereselor
legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta
4. Temeiul juridic al
prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in
Regulamentul Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si
de a-l accepta in vederea participarii la Campanie.
5. Destinatarii datelor
cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către
Operator vor fi dezvaluite autorităților, in cazurile in care Operatorul
trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare
a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori
vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia
situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către
Operatori conform prevederilor legale aplicabile in materie
financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorii
vor sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare
impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către
Operatori si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei,
ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la
momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorii
asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita
accesul la datele cu caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita
rectificarea datelor cu caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita
stergerea datelor cu caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea
prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune
prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a
datelor;
vii.
dreptul de a depune o
plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu
caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de
minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate
date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care
Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/
distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/
Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor
persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor
cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice
adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor
cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se
obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de
prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod
accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu
privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul
includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in
scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii
de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand
pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri
mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in
conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia
persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal
si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data
de 22.07.2024.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L