REGULAMENT
ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA
NINJA
– Morning Glory
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „NINJA – Morning Glory” (denumita in cele ce
urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “ROCK FM”, post
a carui licenta este detinuta de societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET
RADIO”) (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”) si pe
Internet, pe site-ul www.rockfm.ro/romaniaaresangederocker.
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe
site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Rock FM. Scopul Campaniei este de promovare
a postului de radio Rock FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”, care
poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe
Internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura pe postul de radio Rock FM
in perioada 4 noiembrie 2024 – 15 noiembrie 2024. Concursurile Campaniei au loc
incepand cu data de 4 noiembrie 2024 si pana la data de 15 noiembrie 2024,
inclusiv, câte unul pe zi, de luni până vineri, în cadrul emisiunilor matinale
difuzate la postul de radio Rock FM, castigatorii fiind anuntati în ziua în
care au fost desemnați, pe postul de radio Rock FM și/sau prin postări pe
canalele de social media ale postului.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci:
Rock FM, Ninja.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru participarea la aceasta campanie nu este
necesara inscriere prealabila. Participarea la campanie se efectueaza prin
trimiterea de mesaje prin aplicatia whatsapp după anunțarea concursului de
către realizatorii de programe Rock FM, pe perioada concursului mentionata
anterior.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele
disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin participarea la Concursurile Campaniei,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului, inclusiv a
procedurii de prelucrare a datelor cu character personal, si isi exprima
acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii integrale a
prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu
privire la nefunctionarea computerelor, telefoanelor sau a conexiunii la
internet a participantilor. Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet sau altii asemenea.
Organizatorul va verifica prin metode proprii
corectitudinea participantilor si ii va descalifica pe cei a caror activitate
in cadrul Concursului Campaniei va fi considerata drept frauda.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula
orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor
asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 4 noiembrie 2024 – 15 noiembrie 2024 inclusiv, în fiecare zi de luni până vineri a săptămânii,
realizatorii emisiunii Morning Glory vor lansa cerinta/ intrebarea de concurs și vor invita ascultătorii să se
înscrie prin transmiterea răspunsurilor până la finalul emisiunii difuzate în
ziua respectivă. Pe parcursul unei emisiuni, realizatorul său va desemna un
singur răspuns declarat câștigător.
Ascultatorii care vor sa participe la
concurs vor trimite raspunsurile lor prin aplicatia whatsapp la numarul de
telefon indicat de realizatorul de program de la Rock FM.
Realizatorii/Djii emisiunii de la Rock FM
decid asupra raspunsului apreciat ca fiind castigator. Decizia lor este finala.
Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la
intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei;
c. Originalitate;
d. Creativitate.
Mesajele care contin un limbaj tendentios
sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea
cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul mesajelor, sau
pentru mesaje care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind
in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un singur
premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se
constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat
castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
În cadrul Campaniei se acordă
un număr de 10 (zece) premii, câte 1 (un) premiu pe zi, la fiecare ediție de
concurs, pe parcursul derulării campaniei organizate de luni până vineri în
perioadata 4 noiembrie 2024 – 15 noiembrie 2024.
Premiile Campaniei constau
în:
-
La concursurile organizate în prima săptămână de
Campanie (04.11.2024 – 08.11.2024), fiecare premiu constă într-un aparat airfryer
Ninja AF140 în valoare de 749 lei fiecare. Valoare totală premii în prima
săptămână – 3745 lei.
-
La concursurile organizate în a doua săptămână de
Campanie (11.11.2024 – 15.11.2024), fiecare premiu constă într-un grătar electric de exterior Ninja, cu
funcție de afumare Woodfire, 7 funcții în valoare de 1999 lei fiecare.
Valoare totală premii în a doua săptămână – 9995 lei.
Valoarea totală a premiilor
este de 13740 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca
acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă în nicio situaţie, cedarea premiului
câştigat către unul sau mai mulţi terţi.
Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la
concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub
conditia comunicarii acestora pe postul de radio Rock FM sau pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La prezenta campanie pot participa orice persoane
fizice rezidente in Romania, cu varsta de peste 18 ani.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatii Canet Radio SRL (titularul licentei de emisie a
postului de radio „Rock FM”), precum si ai altor firme implicate contractual in
organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de
gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de
stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea
nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice
alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de
radio „Rock FM”, în cadrul emisiunilor Morning Glory difuzate pe post, conform
celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, dupa caz sa
intre in posesia premiului in mod direct .
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, vârsta si număr de telefon) furnizate
realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnării
participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anunțat prin
prezentul Regulament, îndreptățește Organizatorul sa descalifice Participantul,
si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Predarea premiului va fi însoțită de
semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal
va conține, printre altele, datele de identificare ale participantului,
denumirea premiului si alte date dintre cele care au fost comunicate direct
si/sau telefonic.
Formalitățile necesare de punere in posesie
si predarea premiului către câștigător se vor realiza de către Organizator, prin curier in termen de minimum 10
zile lucrătoare si maximum 40 zile lucrătoare de la data câștigării ediției
campaniei.
Participanții care câștigă una dintre
edițiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa participe la alte
ediții de concurs ale campaniei după momentul câștigării premiului, excepție
făcând participarea/castigarea ediției speciale.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
înscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obținute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmări
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instanțe judecătorești) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care câștigătorul este o
persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercițiu sau prezinta handicap ce limitează capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
Organizatorul va putea decide ca
formalitățile de punere in posesie se vor intocmi doar in Bucuresti.
Organizatorul poate prelungi acest termen
(de 40 de zile lucrătoare) atunci când din motive organizatorice nu pot încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate
date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant
înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii
Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul
desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul
Regulament, precum șia publicării și difuzării ulterioarea a înregistrărilor cu
aceste persoane.
Pentru activitati ulterioare de marketing direct /
publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va
efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca
prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea
dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al
Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce
privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire
la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile
stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie
de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in
vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter
personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si
participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un
incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune
in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in
termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula un
raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu
privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor
castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu
privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul
in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta
majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta
publicul pe site-ul rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul
www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor
prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor
prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile
Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor RockFM afisat pe
site-ul www.rockfm.ro
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea
campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul rockfm.ro
si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Rock FM.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra
in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua)
momente:
- la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
- la prima anuntare a
modificarilor pe postul de radio „ROCK FM”
ANEXA
nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
NINJA
- Morning Glory (“Campania”)
-
Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
- Date privind operatorul
de date cu caracter personal si imputernicitul
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO (denumita in continuare "Operatorul"
prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu
sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului
sub nr. J40/15043/2007[*], având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în calitate
de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit”).
Datele de contact pentru nelamuriri sau exercitarea
drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email: privacy@mgsi.ro
- Categorii de date cu
caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul
Imputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i)
nume;
(ii)
prenume;
(iii)
numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv)
data nasterii - va fi colectata doar
pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
In cazul castigatorilor, Organizatorul va prelucra
suplimentar urmatoarele date:
(v) adresa e-mail pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu participanții și câștigătorii cu privire la
comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
(vi) CNP, Codul numeric personal va fi colectat doar pentru
retinerea si virarea impozitului din premii de către Organizator, conform
reglementărilor fiscale in vigoare.
- Scopul prelucrării
Datele cu caracter personal ale participantilor la
Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului
in vederea:
(i)
organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii)
desemnarii si validarii castigatorilor și a mesajelor ce vor fi incluse în
campanie;
(iii)
atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar
contabile ale Operatorului;
- Temeiul juridic al
prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului
si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a
Regulamentului si a anexelor la acesta.
- Destinatarii datelor cu
caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul
Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor si
Sub-Imputernicitilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul
trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
- Perioada de stocare a
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor
declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea
Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor
fi stocate de catre Operator sau Imputernicit conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data încheierii
anului financiar aferent datei acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu
caracter personal, Operatorul sau Imputernicitul, dupa caz, va sterge/distruge
aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand
Imputernicitului si Subimputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor
fi distruse de catre Imputerniciti/Sub-imputerniciti in termen de 60 de zile de
la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in alt scop pana la momentul
distrugerii acestora.
- Drepturile persoanelor
vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si
transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei,
urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice
moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)
dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii)
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv)
dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v)
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale
prevad contrariul;
(vii)
dreptul la portabilitate a datelor;
(viii)
dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
- Protectia datelor cu
caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv
persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu
vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu
caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste
date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare
ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al
autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani,
Operatoru/Imputernicitul/Sub-Imputernicitul va sterge/ distruge imediat aceste
date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
- Securitatea datelor cu
caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice
si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi
exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre
Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei
Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de
date a Operatorului operata de catre imputerniciti si sub-imputerniciti, in
scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
- Modificarea politicii de
prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa
la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care
se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu
caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata conform
Regulamentului Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor
prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
- Alte prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor
fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
ORGANIZATOR:
Media Group Services International S.R.L.