REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA „Vinuri premiate”

REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA „Vinuri premiate

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Concursul cu premii „Vinuri premiate (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre:

SC CRAMA CEPTURA SRL, cu sediul social in Sat Ceptura de Jos, nr. 699, Comuna Ceptura, Judetul Prahova, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J29/1039/2003,  cod fiscal RO1533854, contul nr. RO50 BACX 0000 0045 3240 9001, deschis la UniCredit Tiriac Bank SA – Sucursala Ploiesti, reprezentata de dl. Marcel Grajdieru - Director General, denumita in continuare „Organizatorul”, prin intermediul:

 

Agenției SC United Media Services SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 1, Sos. Nicolae Titulescu, nr 4-8, Cladirea America House, spatiul 1, Aripa de Vest, etaj 7, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/441/2006, cod de inregistrare fiscala RO 18286690, avand IBAN nr. RO95 UGBI 0000 1220 0279 0RON, deschis la Garanti Bank – sucursala Mosilor, reprezentata prin Dna. Daniela Bulat – Director General, in calitatea sa de Agentie de Publicitate, denumită în continuare “Agenția

 

si

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”), denumita in continuare in mod individual „Co-Organizatorul”, denumiti in continuare impreuna “Organizatorii”.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Co-Organizatorului si al Agentiei, cat si prin afisare pe site-ul  www.rockfm.ro.   

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro. Scopul Campaniei este de promovare a vinurilor Purcari.

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.rockfm.ro

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura in zilele de luni pana vineri, in perioada 25-29 noiembrie 2024, inclusiv. Concursurile Campaniei au loc in perioada 25-29 noiembrie 2024, inclusiv, in cadrul programului matinal „Morning Glory” cu Razvan Exarhu la RockFM, desfasurat in fiecare zi de luni pana vineri din acest interval, intre orele 07-10.

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Rock FM, MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. si Purcari.

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

Pentru participarea la aceasta campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Inscrierea la campanie se poate face la semnalul de concurs, prin trimiterea unui mesaj folosind aplicatia WhatsApp la numarul de telefon 0729 00 11 22 (tarif normal).

Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, inclusiv a celora privind prelucrarea datelor cu caracter personal, participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Campania „Vinuri premiatese va desfasura in perioada 25-29 noiembrie 2024, inclusiv, in zilele de luni pana vineri. Concursurile Campaniei au loc in perioada 25-29 noiembrie 2024 inclusiv, in zilele de luni pana vineri, in cadrul programelor postului Rock FM, in intervalul 07:00-10:00.

In intervalul 07:00-10:00, la semnalul de concurs, realizatorul programului le va cere ascultatorilor sa trimita un mesaj audio, prin mesaj tip SMS sau folosind aplicatia WhatsApp, la numarul de telefon 0729 00 11 22 (tarif normal). Realizatorul programului va alege zilnic la libera sa apreciere cel mai interesant/haios/creativ mesaj al zilei pe care il va citi in direct si il va declara castigatorul zilei. Decizia lui este finala. Mecanismul se repeta in fiecare zi a saptamanii de concurs din cadrul campaniei.

Daca intr-o zi de concurs nu exista participanti, premiul aferent acelei zile se reporteaza pentru urmatoarea, cand se va acorda un premiu suplimentar, catre un al doilea castigator. Daca nici in urmatoarea zi nu se atribuie, va ramane la dispozitia Organizatorului.

Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

Un participant se poate inscrie la toate editiile/saptamanile de concurs ale Campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

In cadrul Campaniei, se vor acorda cinci (5) premii catre 5 participanti, cate unul in fiecare zi de concurs, fiecare premiu zilnic avand valoarea de 476 lei (tva inclus) si constand in:

·        1 Sticla Negru de Purcari

·        1 Sticla Sapiens Rose

·        1 Sticla Sapiens Chardonnay

·        1 Sticla 1827 Pinot Grigio

·        1 Sticla 1827 Pinot Noir

 

Valoare totala a premiilor este de 2.380 lei (TVA inclus).

Co-organizatorul va asigura si va răspunde pentru organizarea zilnica a concursului, contactarea și validarea câștigătorilor conform Regulamentului si de expedierea premiilor, care ii vor fi puse la dispozitie de catre Organizator prin intermediul Agentiei.

 

Costurile aferente premiilor sunt suportate de Organizator.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Co-Organizatorului, care se va ocupa de expedierea acestora, respectiv din momentul incheierii procesului verbal aferent transmiterii premiului de la  Co-Organizator la castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator. Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti sau acordarea contravalorii premiului in bani.

Organizatorii isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia comunicarii acestora pe postul de radio Rock Fm sau pe site-ul www.rockfm.ro

Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia premiului din motive independente de voinţa Organizatorilor,  ii exonerează pe acestia din urma de orice răspundere.

Toate cheltuielile de expediere a premiilor cad in sarcina Co-Organizatorului.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „Vinuri premiatepoate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18  ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii Purcari, Canet Radio SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Rock FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

Co-organzatorul își rezervă dreptul si isi asuma obligatia de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate supra. Refuzul de a furniza datele necesare stabilire dreptului de participare  în Campanie și implicit validării dreptului de participare în Campanie are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor desemnați.

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Co-Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „Rock FM”, conform celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, sa intre in posesia premiului si sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului, care se va încheia cu Co-Organizatorul.

Procedura de validare finala si de colectare a datelor castigatorilor va intra in sarcina Co-Organizatorului.

In situatia in care se considera necesar, reprezentantul Co-Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in maxim 10 zile lucratoare de la data finalizarii campaniei, dar numai dupa incheierii procedurii de validare de catre Co-organizator, in vederea confirmarii datelor comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru acordarea premiului.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptatesc Organizatorii sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui document de predare-primire. Documentul in cauza va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului/campaniei si date dintre cele care au fost comunicate direct de catre participantul desemnat castigator.

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorilor.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii au dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Formalitățile necesare de punere in posesie se vor întocmi prin intermediul serviciului de curierat rapid, in minimum 10 zile lucrătoare si maximum 30 de zile lucrătoare de la data incheierii Campaniei, de către Co-Organizator.

Organizatorii pot prelungi acest termen, prin decizie comuna, atunci cand din motive organizatorice nu pot incheia formalitatile de acordare a premiului inauntrul termenului maximal mentionat anetrior, cu conditia ca noul termen si situatiile ce au determinat intarzierea formalitatilor sa fie comunicate castigatorilor.

Participantii nu au dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise de Co-organizator sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant intelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania „Vinuri premiateva putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro .

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor Rock FM afisate pe site-ul www.rockfm.ro .

a)      Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.rockfm.ro   Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la publicarea pe site a Regulamentului modificat.

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei  „Vinuri premiate (“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1.            Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

SC CRAMA CEPTURA SRL, cu sediul social in Sat Ceptura de Jos, nr. 699, Comuna Ceptura, Judetul Prahova, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J29/1039/2003,  cod fiscal RO1533854, contul nr. RO50 BACX 0000 0045 3240 9001, deschis la UniCredit Tiriac Bank SA – Sucursala Ploiesti, (in calitate de „Operator”),

 

Agenția SC United Media Services SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 1, Sos. Nicolae Titulescu, nr 4-8, Cladirea America House, spatiul 1, Aripa de Vest, etaj 7, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/441/2006, cod de inregistrare fiscala RO 18286690, avand IBAN nr. RO95 UGBI 0000 1220 0279 0RON, deschis la Garanti Bank – sucursala Mosilor,  (in calitate de “Imputernicit”)

 

prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit”) si prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007[*], având CUI 20211002, atribut fiscal RO, (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit”).

Datele de contact pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

SC CRAMA CEPTURA SRL, cu sediul social in Sat Ceptura de Jos, nr. 699, Comuna Ceptura, email: brand@crama-ceptura.ro,

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email: privacy@mgsi.ro

2.            Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului și a Sub-Imputerniciților  va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)            nume;

(ii)           prenume;

(iii)          numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)         adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la comunicarile/ formalitatile de acordare a premiului;

(v)           adresa postala pentru livrarea premiilor;

(vI)         data nasterii (data nasterii va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie).

Adresa postala va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori, validati.

3.            Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:

(i)            organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)           desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii)          atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

(iv)         protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta)

4.            Temeiul juridic al prelucrarii

 Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului legitim reprezentat de organizarea concursului, validarea castigatorilor, anuntarea castigatorilor si atribuirea premiilor, precum si pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si fiscale, in cazul candidatilor declarati castigatori.5.      Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

6.            Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de [60] de zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator sau Imputernicit conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul sau Imputernicitul, dupa caz, va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului si Subimputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputerniciti/Sub-imputerniciti in termen de [60] de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.

7.            Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)            dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)           dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)          dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)          dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)           dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)          dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)         dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)        dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8.            Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatoru/Imputernicitul/Sub-Imputernicitul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare

9.            Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre imputerniciti si sub-imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10.         Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata conform Regulamentului Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

11.         Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

ORGANIZATORII:

 

SC CRAMA CEPTURA SRL,

 

 

SC United Media Services SRL,

 

 

Media Group Services International S.R.L.