REGULAMENT
Rock Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA "Xiaomi – Can’t wait to
play „
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL
CAMPANIEI
Campania “ Xiaomi
- Can’t wait to play (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de
catre Xiaomi - Beijing Xiaomi Mobile Software Co., Ltd. (北京小米移动软件有限公司), o
entitate constituită legal în No.018, etajul 8, clădirea 6, curtea 33, mijlocul
Xierqi Road, districtul Haidian, Beijing (denumită în continuare „Xiaomi”,
expresie care, cu excepția cazului în care este contrară contextului, include
societățile din grup, filialele, afiliații, succesorii și cesionarii
săi) (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”),
reprezentant de agentia de PR OXYGEN PUBLIC RELATIONS S.R.L., cu sediul in
Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 2-4, Camerele 713, 715, 717, 714,
716, 720, Et. 7, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.
J40/8739/2008, cod unic de inregistrare RO23910846,
și MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (MGSI) cu sediu in Bucuresti, str. Splaiul
Unirii, nr.165, Cladirea TN offices 1, etaj 10, camera B, inregistrata la
Registrul Comertului sub nr. J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO
13869251, (denumit in continuare in mod individual „Co-Organizator
media”), Co-organizatorul ocupandu-se cu desfasurarea Campaniei si avand
interventii pe postul pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este
detinuta de societatea CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) si poate fi receptionat
in București, cat si in alte 11 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul
www.rockfm.ro, denumiti in continuare Organizatorii, si individual
Organizatorul si/sau Co-Organizatorul, după caz.
Campania se va desfășura conform
prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti
participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform
legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui
solicitant, atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Rock FM.
Prin organizarea acestei Campanii se urmărește promovarea
mărcilor de notorietate publica Rock FM, Xiaomi și a programelor din grila
radioului Rock FM.
SECTIUNEA
2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „ROCK FM”, care
poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe
internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA
3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in perioada de 13-19
Octombrie 2024 si include câte 1(un) concurs zilnic organizat in
cadrul emisiunii Morning Glory difuzate de luni pana vineri in intervalul orar
07:00-10:00 pe postul de radio Rock FM.
, SECTIUNEA
4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci:
Rock FM, Xiaomi.
SECTIUNEA
5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru a participa la campanie si pentru a putea
castiga premiile acordate in cadrul Campaniei, Participantii trebuie sa urmeze
intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul
va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform sectiunii 2.
b. Participantul
va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0729
00 11 22 aparținând Rock FM datele lui (nume, prenume, data nasterii si
localitatea de reședință/domiciliu) si
raspunsul la intrebarea adresata de realizatorul emisiunii.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalităti
ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor
de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursurile Campaniei,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima
acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii integrale a
prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula
orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor
asemenea situatii.
SECTIUNEA
6. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI CAMPANIEI
Concursurile
Campaniei se vor desfășura pe durata Campaniei in cadrul emisiunii Morning
Glory difuzate de luni pana vineri in intervalul orar 07:00-10:00, la difuzarea
semnalului de concurs, ascultatorii radio Rock Fm fiind indemnati sa se inscrie
prin mesaje SMS sau Whatsapp transmise la numarul 0729 00 11 22 (tarif normal)
cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de realizatorul emisiunii pe
postul de radio Rock Fm in ziua respectiva. Acesta va alege apoi dintre
mesajele primite, cel apreciat ca fiind mai original și creativ raspuns la
intrebarea editiei de concurs si poate intra in direct cu ascultatorul care l-a
trimis, pentru al declara castigator. Realizatorii emisiunii de la Rock FM
decid asupra mesajului apreciat ca fiind castigator. Decizia lor este finala.
Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la tema concursului;
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Originalitate - Se punctează acele
răspunsuri care inspira originalitate, fiind cat mai diferite fata de
răspunsurile celorlalți participanți.
d.
Creativitate - Se punctează răspunsurile cele mai creative
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In
cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului
Co-Organizatorul MGSI va verifica prin mijloace proprii corectitudinea
participantilor si ii va descalifica pe cei a caror activitate in cadrul
campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul
nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera
ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice
tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a
participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza
unei simple banuieli de frauda, Organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi in
acest sens.
SECTIUNEA
7. PREMIILE OFERITE
Pe
parcursul derulării Campaniei se va acorda un singur premiu în cadrul fiecărei
ediții de concurs, în total 5 (cinci) premii, dupa cum urmeaza:
·
1 ceas Xiaomi Watch S3 + 1 pereche de casti Xiaomi OpenWear Stereo
·
Valoarea unui premiu
este de 849,99 + 849,99 lei, total 1700
lei .
Valoarea totala a premiilor
acordate este de 8500 lei. . Premiile din cadrul Campaniei “ Xiaomi – Can’t wait to play” sunt
acordate de catre Organizator ( Xiaomi prin Agentia OXYGEN PUBLIC RELATIONS S.R.L., in
sarcina căruia cade si responsabilitatea îndeplinirii formalităților de
acordare si transmitere a premiilor catre fiecare castigator al Campaniei,
precum și obligațiile legale cu privire la plata impozitului cu privire la
veniturile din premii.
Premiul
va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca
urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu
este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai
mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate
cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorii
isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara
de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestora pe radio Rock FM.
Imposibilitatea Castigatorului
de a intra în posesia premiului din motive independente de voinţa
Organizatorului, exonerează Organizatorul de orice răspundere.
Daca
in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii sau acestia refuza primirea
premilor, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului, dupa caz.
De asemenea, Organizatorii nu sunt
raspunzatort pentru orice alte cheltuieli conexe si/sau suplimentare pentru
intrarea in posesia premiului (cu titlu de exemplu: transport, cazare,
cheltuieli conexe etc), acestea revenind exclusiv in sarcina Castigatorului.
In privinta premiului,
raspunderea Co-Organizatorului este strict limitata la desemnarea câștigătorului.
SECTIUNEA
8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campania
“ Xiaomi - Can’t wait to play” poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data inscrierii la campanie.
Nu
pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii CANET RADIO
SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Rock FM”), precum si ai
celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
SECTIUNEA
9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Impozitul
aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015
privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare va fi retinut
si virat la bugetul de stat in numele fiecarui participant desemnat castigator,
conform Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se
aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de
lei. Daca suma de 600 de lei sau
cuantumul impozitului cu retinere la sursa este modificat/a in baza
dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului/incheierii
conventiei de acordare a premiului, se va lua in considerare suma/impozitul
astfel modificat/a.
Orice
alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu
premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA
10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”,
urmand ca, ulterior, la momentul
primirii premiului sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile
lucratoare de la data castigarii unei editii de concurs a campaniei.
Orice
discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de
telefon) furnizate realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Predarea
premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de
predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de
identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care
au fost comunicate direct si/sau telefonic.
Formalitatile
necesare de punere in posesie si predarea premiului catre castigator se vor
realiza de catre Organizator, prin curier in termen de minimum 5 zile
lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei
campaniei.
Participantii
care castiga una dintre editiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la alte editii de concurs ale campaniei dupa momentul castigarii
premiului, exceptie facand participarea/castigarea editiei speciale.
Daca
sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul
de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea
acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin
intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele
persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In
cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu
ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Organizatorul
va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi doar in
Bucuresti.
Organizatorul
poate prelungi acest termen (de 40 de zile lucratoare) atunci când din motive
organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul
termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
SECTIUNEA
10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin
participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de
la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea
prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune
conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului
si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
Pentru
activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice
prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul
va păstra confidențialitatea cu privire la datele personale ale
Participanților, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si
le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar
in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării si
acordarii premiilor prezentei Campanii.
SECTIUNEA
11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In
cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu
desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va
adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de
zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi
luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns
la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In
cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea
de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul
nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de
telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii
false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror
date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca
urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin
participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania
va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a
Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA
13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul
www.Rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor
prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor
prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu
Regulamentul general aplicabil in cadrul concursurilor Rock FM afisat pe
site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica
oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind
eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe
site-ul www.rockfm.ro si/sau anuntarii
modificarilor pe postul de radio Rock FM.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra
in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua)
momente:
a)
la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor
pe postul de radio „Rock FM”
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
(“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal –
1. Date privind
operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și
subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei,
datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
Xiaomi
- Beijing Xiaomi Mobile Software Co. Ltd., o entitate constituită legal în No.018, etajul 8, clădirea 6, curtea
33, mijlocul Xierqi Road, districtul Haidian, Beijing, în calitate
de Operator,
PR
OXYGEN PUBLIC RELATIONS S.R.L., cu
sediul in Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 2-4, Camerele 713, 715,
717, 714, 716, 720, Et. 7, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub
nr. J40/8739/2008, cod unic de inregistrare RO23910846, în calitate
de Împuternicit,
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO, în calitate de Sub-Împuternicit,
prin intermediul CANET RADIO
S.R.L., cu sediul în
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3,
Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007,
având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în calitate de Sub-Împuternicit.
Datele de contact ale Operatorului
pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
Xiaomi - Beijing Xiaomi Mobile Software Co. Ltd., o entitate constituită legal în No.018, etajul 8, clădirea 6, curtea
33, mijlocul Xierqi Road, districtul Haidian, Beijing, stefania.apachiti@oxygencomms.ro.
- Categorii de date cu caracter
personal procesate în cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul
Împuternicitilor va colecta de la castigatori urmatoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in
format national de 10 cifre;
(iv) data nasterii si
localitatea de resedinta/domiciliu
(v) adresa de
domiciliu/resedinta
Data nasterii va fi
colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
Suplimentar, de la câștigători, organizatorul mai
colecteaza si prelucreaza următoarele date:
(vi) adresa e-mail pentru
expedierea premiului (voucher electronic) și pentru a avea o alta alternativa
de comunicare cu participanții și câștigătorii cu privire la comunicările/
formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
- Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie vor
fi prelucrate de către Operator prin intermediul Sub-Împuternicitului în
vederea:
(i)
organizării
și desfășurării Campaniei;
(ii)
desemnării
și validării câștigătorilor;
(iii)
atribuirii
premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale
Operatorului.
- Temeiul juridic al
prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul consimtamantului si sau a interesului
legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a
anexelor la acesta.
- Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu caracter personal
colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Sub-Imputernicit vor fi
dezvăluite curierului in vederea livrarii premiului castigat, precum si autorităților,
în cazurile în care Operatorul / Sub-Imputernicitul trebuie să respecte
obligațiile impuse de legislația în vigoare.
- Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu caracter personal
ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile
de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele
verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator si Sub-Imputernicit
conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a
avut loc acordarea premiilor.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal,
Operatorul si Sub-Imputernicitul vor sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare. Sub-Imputernicitul, care nu are legatura
cu acordarea premilor, va sterge datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.
Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi
utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt stocate in
conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in materie de arhivare.
- Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul
de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)
dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii)
dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv)
dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v)
dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii)
dreptul
la portabilitate a datelor;
(viii)
dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
- Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de
minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate
date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care
Operatorul/ Sub-Împuternicitul primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/
distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Sub-Împuternicitului.
In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare si stocare.
- Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice
adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor
cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se
obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in
special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire
la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile
comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de
catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
- Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand
pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri
mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
- Alte prevederi
Datele personale ale
participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date.
Organizator,
Xiaomi -
Beijing Xiaomi Mobile Software Co. Ltd.
Co - Organizator,
PR OXYGEN PUBLIC RELATIONS
S.R.L.
Co - Organizator,
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.