REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE
PROMOTIONALA „Superstitii”
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Concursul cu premii „Superstitii” (denumita
in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre:
SC CRAMA CEPTURA SRL, cu sediul social in Sat Ceptura de Jos, nr.
699, Comuna Ceptura, Judetul Prahova, inregistrata la Oficiul Registrului
Comertului sub numarul J29/1039/2003, cod fiscal RO1533854, contul nr.
RO50 BACX 0000 0045 3240 9001, deschis la UniCredit Tiriac Bank SA – Sucursala
Ploiesti, reprezentata de dl. Marcel Grajdieru - Director General, denumita in continuare „Organizatorul”, prin
intermediul:
Agenției SC United Media Services SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 1,
Sos. Nicolae Titulescu, nr 4-8, Cladirea America House, spatiul 1, Aripa de
Vest, etaj 7, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/441/2006, cod
de inregistrare fiscala RO 18286690, avand IBAN nr. RO95 UGBI 0000 1220 0279 0RON,
deschis la Garanti Bank – sucursala Mosilor, reprezentata prin Dna. Daniela
Bulat – Director General, in calitatea sa de Agentie de Publicitate, denumită în continuare “Agenția”
si
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO,
pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea
afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”), denumita in continuare in mod
individual „Co-Organizatorul”, denumiti in continuare impreuna “Organizatorii”.
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul Co-Organizatorului si al Agentiei, cat si prin afisare pe
site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro. Scopul Campaniei este de promovare a vinurilor
Purcari.
SECTIUNEA 2. LOCUL
DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”, care
poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe
Internet, pe site-ul www.rockfm.ro
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in zilele de luni pana vineri,
in perioada 16-20 decembrie 2024, inclusiv. Concursurile Campaniei au loc in
perioada 16-20 decembrie 2024, inclusiv, in cadrul programului matinal „Morning
Glory” cu Razvan Exarhu la RockFM, desfasurat in fiecare zi de luni pana vineri
din acest interval, intre orele 07-10.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci:
Rock FM, MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. si Purcari.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru participarea la aceasta campanie nu este
necesara o inscriere prealabila. Inscrierea la campanie se poate face la
semnalul de concurs, prin trimiterea unui mesaj folosind aplicatia WhatsApp la
numarul de telefon 0729 00 11 22 (tarif normal).
Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfunctionalitati
ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor
de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, inclusiv a celora privind prelucrarea datelor cu
caracter personal, participarea la Campanie
implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului
Regulament.
Organizatorul isi rezerva
dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin
incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in
cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL
DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Campania „Superstitii”se va desfasura in perioada 16-20 decembrie
2024, inclusiv, in zilele de luni pana vineri. Concursurile Campaniei au loc in perioada 16-20
decembrie 2024 inclusiv, in zilele de luni pana vineri, in cadrul programelor
postului Rock FM, in intervalul 07:00-10:00.
In intervalul 07:00-10:00, la semnalul de
concurs, realizatorul programului le va cere ascultatorilor sa trimita un mesaj
audio, prin mesaj tip SMS sau folosind aplicatia WhatsApp, la numarul de
telefon 0729 00 11 22 (tarif normal). Realizatorul programului va alege zilnic la
libera sa apreciere cel mai interesant/haios/creativ mesaj al zilei pe care il
va citi in direct si il va declara castigatorul zilei. Decizia lui este finala.
Mecanismul se repeta in fiecare zi a saptamanii de concurs din cadrul
campaniei.
Daca intr-o zi de concurs nu exista
participanti, premiul aferent acelei zile se reporteaza pentru urmatoarea, cand
se va acorda un premiu suplimentar, catre un
al doilea castigator. Daca nici in urmatoarea zi
nu se atribuie, va ramane la dispozitia Organizatorului.
Raspunsurile care contin un
limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura
telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta si participantul
descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.
Un participant se poate inscrie la toate
editiile/saptamanile de concurs ale Campaniei, insa poate castiga un singur
premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii campaniei. Daca se
constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat
castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE OFERITE
In cadrul Campaniei, se vor acorda
cinci (5) premii catre 5 participanti, cate unul in fiecare zi de concurs,
fiecare premiu zilnic avand valoarea de 450 lei (tva inclus) si constand in:
·
3 x sticle de Cuvee de Purcari Alb
Brut + 6 pahare personalizate.
Valoare totala a premiilor este de 2.250 lei (TVA inclus).
Co-organizatorul va asigura si va răspunde pentru organizarea
zilnica a concursului, contactarea și validarea câștigătorilor conform
Regulamentului si de expedierea premiilor, care ii vor fi puse la dispozitie de
catre Organizator prin intermediul Agentiei.
Costurile aferente
premiilor sunt suportate de Organizator.
Din momentul in
care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Co-Organizatorului,
care se va ocupa de expedierea acestora, respectiv din momentul incheierii
procesului verbal aferent transmiterii premiului de la Co-Organizator la castigator, toate riscurile
legate de acestea se transfera la castigator. Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în
nicio situaţie, cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti sau
acordarea contravalorii premiului in bani.
Organizatorii isi
rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de
cele enuntate mai sus, sub conditia comunicarii acestora pe postul de radio Rock
Fm sau pe site-ul www.rockfm.ro
Imposibilitatea
Castigatorului de a intra în posesia premiului din motive independente de
voinţa Organizatorilor, ii exonerează pe
acestia din urma de orice răspundere.
Toate
cheltuielile de expediere a premiilor cad in sarcina Co-Organizatorului.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania „Superstitii” poate participa
orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.
Nu pot participa la promotie angajatii
Organizatorilor, ai societatii Purcari, Canet
Radio SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Rock FM”), precum
si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au
dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale
persoanelor mentionate anterior.
Co-organzatorul își rezervă dreptul si isi asuma
obligatia de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie,
precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile
menționate supra. Refuzul de a furniza datele necesare stabilire dreptului de
participare în Campanie și implicit
validării dreptului de participare în Campanie are drept consecință imposibilitatea
de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în
cazul câștigătorilor desemnați.
SECTIUNEA 9. TAXE
SI IMPOZITE AFERENTE
Co-Organizatorul va calcula si va vira la bugetul
de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea
nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice
alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECŢIUNEA
10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de
radio „Rock FM”, conform celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca,
ulterior, sa intre in posesia premiului si sa completeze un formular de intrare
in posesie a premiului, care se va încheia cu Co-Organizatorul.
Procedura de validare finala si de colectare a
datelor castigatorilor va intra in sarcina Co-Organizatorului.
In situatia in care se considera necesar, reprezentantul
Co-Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in maxim 10 zile
lucratoare de la data finalizarii campaniei, dar numai dupa incheierii procedurii de validare de
catre Co-organizator, in vederea confirmarii datelor comunicate initial
si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru acordarea premiului.
Orice discrepante intre datele de identificare
(nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor de
programe, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptatesc
Organizatorii sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea
premiului.
Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea
formalitatilor necesare de punere in posesie.
Predarea premiului va fi insotita de semnarea
obligatorie a unui document de predare-primire. Documentul in cauza va contine,
printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea
premiului/campaniei si date dintre cele care au fost comunicate direct de catre
participantul desemnat castigator.
Participantii care castiga una dintre editiile de
concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa
momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie din nou
in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care
va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorilor.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorii au dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana
lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu
sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este
indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Formalitățile necesare de punere in posesie se vor
întocmi prin intermediul serviciului de curierat rapid, in minimum 10 zile
lucrătoare si maximum 30 de zile lucrătoare de la data incheierii Campaniei, de
către Co-Organizator.
Organizatorii pot prelungi acest termen, prin
decizie comuna, atunci cand din motive organizatorice nu pot incheia formalitatile
de acordare a premiului inauntrul termenului maximal mentionat anetrior, cu
conditia ca noul termen si situatiile ce au determinat intarzierea formalitatilor
sa fie comunicate castigatorilor.
Participantii nu au dreptul sa solicite alte
produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani
a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea
datelor de contact transmise de Co-organizator sau refuza primirea premiului cu
ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului,
care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 10.
PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare
Participant intelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul
Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing direct /
publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va
efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca
prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea
dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al
Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce
privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu
privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11.
LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizatori si
participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat
un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice
actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens,
in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula
un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu
privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor
castigate de catre participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu
privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in
cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania „Superstitii” va putea fi
intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor,
dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro .
SECTIUNEA 13.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.rockfm.ro. Participarea la
aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul
Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale
privind premiile castigate in cadrul concursurilor Rock FM afisate pe site-ul www.rockfm.ro .
a) Organizatorii isi
rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.rockfm.ro Modificarile/forma
modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la publicarea pe
site a Regulamentului modificat.
ANEXA nr. 1 la
Regulamentul Oficial al Campaniei „Superstitii” (“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu
caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
SC CRAMA CEPTURA SRL, cu sediul social in Sat Ceptura de Jos, nr.
699, Comuna Ceptura, Judetul Prahova, inregistrata la Oficiul Registrului
Comertului sub numarul J29/1039/2003, cod fiscal RO1533854, contul nr.
RO50 BACX 0000 0045 3240 9001, deschis la UniCredit Tiriac Bank SA – Sucursala
Ploiesti, (in calitate de „Operator”),
Agenția SC United Media Services SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 1,
Sos. Nicolae Titulescu, nr 4-8, Cladirea America House, spatiul 1, Aripa de
Vest, etaj 7, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/441/2006, cod
de inregistrare fiscala RO 18286690, avand IBAN nr. RO95 UGBI 0000 1220 0279 0RON,
deschis la Garanti Bank – sucursala Mosilor, (in calitate de “Imputernicit”)
prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de
inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit”)
si prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la
Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007[*], având CUI 20211002,
atribut fiscal RO, (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit”).
Datele de contact pentru nelamuriri sau exercitarea
drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt urmatoarele:
SC CRAMA CEPTURA SRL, cu sediul social in Sat Ceptura de Jos, nr.
699, Comuna Ceptura, email: brand@crama-ceptura.ro,
MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania,
telefon: 021 318 8000, email: privacy@mgsi.ro
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul
Imputernicitului și a Sub-Imputerniciților va colecta de la participanti urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) adresa
e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu castigatorii cu
privire la comunicarile/ formalitatile de acordare a premiului;
(v) adresa
postala pentru livrarea premiilor;
(vI) data
nasterii (data nasterii va fi colectata doar pentru a putea verifica daca
varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la
momentul inscrierii in Campanie).
Adresa postala va fi solicitata doar pentru
livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori, validati.
3. Scopul
procesarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la
Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului
in vederea:
(i) organizarii
si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale
Operatorului;
(iv) protejarii
intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta)
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul interesului legitim reprezentat de organizarea
concursului, validarea castigatorilor, anuntarea castigatorilor si atribuirea
premiilor, precum si pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si
fiscale, in cazul candidatilor declarati castigatori.5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul
Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor si
Sub-Imputernicitilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul
trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor
declarati necastigatori vor fi stocate timp de [60] de zile de la incheierea
Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor
fi stocate de catre Operator sau Imputernicit conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu
caracter personal, Operatorul sau Imputernicitul, dupa caz, va sterge/distruge
aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand
Imputernicitului si Subimputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor
vor fi distruse de catre Imputerniciti/Sub-imputerniciti in termen de [60] de
zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana
la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si
transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei,
urmatoarele drepturi:
(i) dreptul
de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii) dreptul
la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatoru/Imputernicitul/Sub-Imputernicitul va sterge/
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice
si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor si
Sub-Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi
exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre
Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei
Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de
date a Operatorului operata de catre imputerniciti si sub-imputerniciti, in
scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa
la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care
se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu
caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata conform
Regulamentului Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor
prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie
vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016
privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
ORGANIZATORII:
SC CRAMA CEPTURA SRL,
SC United
Media Services SRL,
Media Group Services International S.R.L.