REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
"OPTIblu la Rock FM”
Perioada: 7 – 11 aprilie 2025
SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORI
Campania „OPTIblu la
Rock FM” (denumita in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către:
Optical Investment Group S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Strada Amiral Horia Macelariu Nr.
61-81, Corp B, Parter, Camera 4, inmatriculata la Oficiul Registrului
Comertului sub nr. J2019010150407, cod unic de înregistrare 41476070, denumita in continuare „Organizatorul”
Campania se desfășoară prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București,
Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București
J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, pe
postul de radio ROCK FM, post a carui licenta este detinuta de societatea
afiliata CANET RADIO SRL, (“CANET RADIO”)
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiți in continuare,
impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București, la sediul Optical Investment Group din Strada Amiral
Horia Macelariu nr. 61-81, corp B, Parter, Sector 1, Bucuresti, cat si prin afisare pe site-urile www.rockfm.ro si www.optiblu.ro. Prezentul Regulament este intocmit in
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si
completarile ulterioare; si cu prevederile Regulamentului European 679/2016
privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor
cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui
Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre
public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma
actualizata, pe site-ul www.rockfm.ro, pe site-ul www.optiblu.ro si la sediul Rock FM si la sediul Optical Investment
Group, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare.
Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a
modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate
pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta majora
sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata
de catre Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfășoară pe
teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”,
care poate fi receptat in București si in alte 11 orase din Romania si pe
Internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura in perioada 7 – 11 aprilie 2025. Concursurile cu premii au loc in perioada 7
-11 aprilie 2025, de luni pana vineri, în cadrul programelor postului de radio Rock
FM, difuzate în intervalul orar 07.00 – 10.00, 5 (cinci) ediții de concurs,
câte o (1) ediție de concurs pe zi.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele
marci: Rock FM, OPTIblu.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori.
Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții
trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va
transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0729001122
aparținând Rock FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Rock FM.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor
ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând
obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 7 – 11 aprilie 2025 inclusiv, în zilele de luni până vineri, in
intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Rock FM
sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0729 00 11
22 (tarif normal) cu mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei adresate de
Dj-ii RockFm pe postul de radio Rock FM in ziua respectiva.
Acestia
vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ si
pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara
câștigător. Realizatorii/Djii emisiunii de la RockFM decid asupra mesajelor
apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta
la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei
cu privire la intrebarea adresata
b. Respectarea
regulamentului campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare,
legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi
intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se
vor acorda în total 5 (cinci) premii, fiecare premiu constand într-un voucher
in valoare de 500 lei valabil pana la data de 30 septembrie 2025 in magazinele
fizice OPTIblu sau in magazinul online optiblu.ro.
Valoarea totala a premiilor este de 2.500 lei TVA inclus.
Premiul va fi acordat castigatorului cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorii isi rezerva dreptul de adauga
la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub
conditia anuntarii acestora pe radio Rock FM.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai Coorganizatorului, ai societatii Canet Radio SRL (titularul licentei de emisie
a postului de radio „Rock FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in
organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice
participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor
asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe
loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”, urmând ca, ulterior, sa fie
îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Coorganizatorului va contacta câștigătorul
telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a
concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru
transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica
Co-organizatorului preferinta intre: voucher valabil in magazinele fizice
OPTIblu sau voucher valabil in magazinul online optiblu.ro, precum si urmatoarele
date: adresa postala, respectiv adresa de e-mail la care doreste sa primeasca
premiul castigat in cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, vârsta si număr de telefon) furnizate la momentul
inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului
respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, ori
refuzul câștigătorului de a furniza datele necesare, indreptateste Organizatorul
sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului catre castigator se va face de
catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier sau prin e-mail,
dupa caz.
Participanții care castiga una dintre
editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie
dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana
lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu
sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este
indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data
câștigării premiului și poate avea loc prin curier sau online, prin
transmiterea voucherelor de cumpărături/de cazare prin email. Organizatorul poate
prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent
veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind
Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in
legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 11.
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la
datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile
stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie
de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in
vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter
personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori
si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta
data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru
desfasurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor
prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri,
contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului
legislativ in vigoare.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora
sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, cu notificarea imediata a
publicului pe site-ul www.rockfm.ro sau www.optiblu.ro sau pe postul de radio Rock FM.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora
inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de
catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in
imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament
Oficial.
Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie
total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei,
Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor
sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau
intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice
acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia
cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie
cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
a) pierderea
bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
b) avarierea
sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c) tentative
de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d) orice
reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului
Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
SECTIUNEA 14.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.rockfm.ro
si pe site-ul www.optiblu.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se
completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul
concursurilor RockFM afisate pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorii
OPTICAL INVESTMENT
GROUP S.A. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
SRL
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter
personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
Optical Investment Group S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Strada Amiral Horia Macelariu Nr.
61-81, Corp B, Parter, Camera 4, inmatriculata la Oficiul Registrului
Comertului sub nr. J2019010150407, cod fiscal RO41476070, în calitate de „Operator”.
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
în calitate de „Împuternicit”.
prin intermediul CANET RADIO S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
C, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă
Tribunalul București J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut
fiscal RO, „Sub-Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului/ Imputernicitului
pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
OPTICAL INVESTMENT
GROUP S.A., Bucureşti, Sector 1, Strada Amiral Horia Macelariu Nr. 61-81, Corp B, Parter,
Camera 4, email: marketing@opticalinvestment.ro
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L., Splaiul Unirii nr.
165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul
Împuternicitilor va colecta si prelucra de la participanti, urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v) data
nasterii;
(vi) mesajul/răspunsul
transmis;
(vii) vocea
participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru
a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la
momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, Co-organizatorul/
Imputernicitul va colecta in mod direct urmatoarele date:
(i) adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de
comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;
(ii) adresa postala de expediere a premiului constând în
obiecte;
3. Datele cu caracter personal ale participantilor
la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul
Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale
si financiar contabile ale Operatorului;
(iv) protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la
aparare in instanta;
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei
contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care Participantul are
obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la
Campanie.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei
de către Operator vor fi dezvaluite: curierului prin intermediul careia se va
efectua transferul premiul castigat si autorităților, in cazurile in care
Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi
stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie
financiar-contabila, respectiv pe o durata de minimum 7 ani. Împuterniciul și
subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la
data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB)
către Organizator.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter
personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de
prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii
similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi
distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia
situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la
momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si
transparente, Coorganizatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei,
urmatoarele drepturi:
i.
dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
ii.
dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
iii.
dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
iv.
dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
vi.
dreptul
la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele
fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi
prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani.
In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter
personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor
fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale
Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor
persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si
organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare.
La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de
riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in
special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea,
divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal
transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima
acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator,
in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a
Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca
si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la
Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se
descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu
caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul
Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata
Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire
la Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi
procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 4 aprilie 2025.
Organizator Coorganizator
OPTICAL INVESTMENT
GROUP S.A. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L