REGULAMENT CAMPANIE PROMOTIONALA "ZIUA CURĂȚENIEI" (10 aprilie 2025)

REGULAMENT

CAMPANIE  PROMOTIONALA "ZIUA CURĂȚENIEI" (10 aprilie 2025)

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Campania „Ziua Curățeniei” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în următoarele medii:

- posturile de radio KISS FM și MAGIC FM, posturi ale căror licențe sunt deținute de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”);

- postul de radio Rock FM, post a cărui licență este deținută de societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”);

- posturile de televiziune KISS TV, MAGIC TV, ROCK TV, posturi ale căror licențe sunt deținute de societatea afiliata KISS TV MUSIC SRL (“KISS TV MUSIC”);

- paginile dedicate pe www.facebook.com aparținând fiecăruia din postuile de radio mai sus menționate.  

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si prin afisare pe site-urile  www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, de a suspenda sau de a prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare/prelugire a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-urile posturilor de radio/televiziune sau dupa anuntarea acestora pe posturile de radio sau TV mai sus indicate. Scopul campaniei este de crestere a audientei posturilor de radio și de televiziune, vizibilitatea marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM, KISS TV, MAGIC TV, Rock TV, care pot fi receptate in Bucuresti si in alte orase din Romania, precum și pe pagina de Facebook a posturilor de radio mai sus indicate.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura in data de 10 aprilie 2025. Concursurile radiofonice au loc în intervalul orar 7-19 (câte 7 ediții de concurs/zi pe posturile de radio; câte o ediție de concurs/zi pe paginile Facebook mai sus indicate și câte o ediție de concurs/zi pe posturile de televiziune) .

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Kiss TV, Magic TV, Rock TV, Cif, Domestos.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a.         Participantul va urmari Campania difuzata pe posturile de radio, de televiziune precum și pe paginile de Facebook indicate în Secțiunea 1;

b.         Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0722206020 aparținând Kiss FM/ KissTV,  la numărul 0734220044 aparținând Magic FM/MagicTV și la numărul 0729001122 aparținând Rock FM, Rock TV cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu)  si

raspunsul la intrebarea/cerința adresata de Dj-ii/VJ-ii posturilor – in cazul concursurilor radio și TV.

c. Participantul va răspunde printr-un un comentariu la postarea de concurs de pe paginile Facebook indicate la intrebarea/cerința de concurs – in cazul concursurilor organizate pe paginile Facebook ale posturilor indicate.

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursuri implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

 

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI, aplicabil fiecarui post de radio si TV, respectiv radio Kiss FM, radio Magic FM si Rock FM, KissTV, MagicTV si Rock TV este urmatorul:

 

In data de 10 aprilie 2025, in intervalul orar 07:00-19:00,  se vor organiza 7 (sapte) concursuri în cadrul programelor postului de radio, astfel: in cadrul programului difuzat in intervalul orar 07.00-10.00 una editie de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul orar 10.00-13.00 doua editii de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul 13.00-16.00 doua editii de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul 16.00-19.00 doua editii de concurs. In total 7 editii de concurs pe fiecare post de radio.  La TV va fi un concurs, in perioada mentionata.

La semnalul de concurs, ascultatorii radio și telespectatorii posturilor indicate sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje trimise prin intermediul aplicației Whatsapp la numere de telefon anunțate pe posturi (tarif normal) cu mesajul/raspunsul specific intrebarii adresate de DJ/VJ. Acestia vor anunța primul raspuns corect dintre mesajele primite si il va declara câștigător. Realizatorii/Djii emisiunilor radio/TV  - după desemnarea câștigătorului - pot intra în legătură telefonică directă, în cadrul emisiunii, cu ascultătorul în cauză. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.

 

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;

 b. Respectarea regulamentului campaniei

 

In cazul concursului derulat pe paginile Facebook indicate, in aceeasi zi și interval orar cu cele stabilite pentru concursul radiofonic, vor fi publicate postari de concurs, iar utilizatorii paginilor în cauză sunt invitați să se înscrie la concurs printr-un comentariu la acea postare cu mesajul/ raspuns specific intrebarii adresate. Djii posturilor de radio/TV vor desemna drept câștigător participantul al cărui comentariu conține cel mai creativ și original răspuns.

Câștigătorii concursurilor pot fi anunțați și ulterior prin comunicare pe posturile radio si TV, pe care au avut loca concursurile, pe paginile de internet dedicate posturilor radio sau pe paginile de Facebook dedicate posturilor radio mai sus menționate.

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta/comentariul inlaturat din concurs si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, în total 27 de premii.

Fiecare premiu constă în: 1 (un) Aspirator profesional cu spalare Ryer Carpet Cleaner COMPACT Injectie-Extractie (350W) în valoare de 429 lei și un pachet de produse pentru curățenie în valoare de 141,18 lei conținând următoarele produse: Produse pentru curatenie: 1 Domestos Power Foam 435ml; 1 Domestos Gel dezinfectant 750ml (16.08lei); 1 Domestos Power 5 odorizant de toaleta 3x50g (18.00lei);

1 Domestos AromaLux odorizant de toaleta 3.50g (20.50lei); 1 Cif Spray Anticalcar 750ml (19.85lei); 1 Cif Spray Degresant 750ml (19.85lei); 1 Cif Cream Spray 700ml (17.65lei); 1 Cif Spray Geamuri 500ml (11.60lei).

Valoarea unui premiu este de 570,18 lei, valoarea totală a premiilor este de 15.394,86 lei.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi durata Campaniei și de a  adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestora pe posturile de radio sau de televiziune indicate.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatilor A.G. Radio Holding SRL, Canet Radio SRL, Kiss TV SRL, precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

 SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe posturile de radio sau de televiziune, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire. Câștigătorii campaniei derulate pe paginile Facebook vor fi anunțați printr-o postare în ziua imediat următoare încheierii Campaniei.

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Formalitatile necesare de punere in posesie se vor prin curier, in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 de zile lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei.

 

SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin participarea la aceasta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.

Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor afisat pe site-urile posturilor radio – TV pe care se organizeaza aceste concursuri.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-urile posturilor radio-TV si/sau anuntarii modificarilor pe posturile radio-TV mai sus indicate.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a)     la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b)     la prima anuntare a modificarilor pe posturile radio - TVA.

 

ANEXA nr. 1 – Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

 

1.         Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  - „Operatorul”.

prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO - „Imputernicit 1”;

CANET RADIO S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, având CUI 20211002, atribut fiscal RO - „Imputernicit 2”;

KISS TV MUSIC S.R.L., cu sediul în București, sector 3, Splaiul Unirii, nr. 165, cladirea TN Offices 1, et. 10, camera E, având număr de înregistrare în Registrul Comerțului J40/15508/2013, CUI 32595233, atribut fiscal RO - „Imputernicit3”.

 

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.

 

2.         Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)         nume;

(ii)        prenume;

(iii)       numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)       varsta;

(v)        localitatea de resedinta/domiciliu

(vi)       numele de utilizator Facebook (ID) în cazul concursurilor organizate pe paginile Facebook;

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului se va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)         adresa de email pentru a exista o alternativa de comunicare;

(ii)        adresa postala pentru expedierea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a premiilor se realizează prin curier;

Varsta si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

 

3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i)         organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)        desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii)       atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

 

4.         Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

 

5.         Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

 

6.         Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.

7.         Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)         dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)        dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)       dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)       dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)        dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)       dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)      dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)     dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

8.         Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

9.         Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

10.       Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

 

11.       Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 07.04.2025.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.