REGULAMENT
CAMPANIE PROMOTIONALA
"ZIUA CURĂȚENIEI" (10 aprilie 2025)
SECTIUNEA
1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „Ziua Curățeniei” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este
organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în
următoarele medii:
- posturile de radio KISS FM și MAGIC FM, posturi ale căror licențe sunt
deținute de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”);
- postul de radio Rock FM, post a cărui licență este deținută de
societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”);
- posturile de televiziune KISS TV, MAGIC TV, ROCK TV, posturi ale căror
licențe sunt deținute de societatea afiliata KISS TV MUSIC SRL (“KISS TV MUSIC”);
- paginile dedicate pe www.facebook.com aparținând fiecăruia din postuile de radio mai sus menționate.
Campania se
va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este
obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la
cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului
din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si prin afisare
pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro .
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, de a
suspenda sau de a prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa
justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese
oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de
oprire/suspendare/prelugire a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai
dupa afisarea acestora pe site-urile posturilor de radio/televiziune sau dupa
anuntarea acestora pe posturile de radio sau TV mai sus indicate. Scopul
campaniei este de crestere a audientei posturilor de radio și de televiziune, vizibilitatea
marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA
2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe
posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM, KISS TV, MAGIC TV, Rock TV, care
pot fi receptate in Bucuresti si in alte orase din Romania, precum și pe pagina
de Facebook a posturilor de radio mai sus indicate.
SECTIUNEA
3. DURATA CAMPANIEI
Campania se
va desfasura in data de 10 aprilie 2025. Concursurile radiofonice au loc în intervalul
orar 7-19 (câte 7 ediții de concurs/zi pe posturile de radio; câte o ediție de
concurs/zi pe paginile Facebook mai sus indicate și câte o ediție de concurs/zi
pe posturile de televiziune) .
SECTIUNEA
4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta
campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Kiss TV,
Magic TV, Rock TV, Cif, Domestos.
SECTIUNEA
5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse
in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de
catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile
normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio,
cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile
acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii
urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania
difuzata pe posturile de radio, de televiziune precum și pe paginile de
Facebook indicate în Secțiunea 1;
b. Participantul va
transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul
0722206020 aparținând Kiss FM/ KissTV,
la numărul 0734220044 aparținând Magic FM/MagicTV și la numărul
0729001122 aparținând Rock FM, Rock TV cu datele lui (nume, prenume, si
localitatea de reședință/domiciliu) si
raspunsul la intrebarea/cerința adresata de Dj-ii/VJ-ii posturilor – in
cazul concursurilor radio și TV.
c. Participantul va răspunde printr-un un comentariu la postarea de
concurs de pe paginile Facebook indicate la intrebarea/cerința de concurs – in
cazul concursurilor organizate pe paginile Facebook ale posturilor indicate.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
internet etc.
Prin inscrierea la Concursurile Campaniei, participantii confirma
cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta
acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la
concursuri implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la
Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a
refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA
6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI, aplicabil fiecarui post de radio si TV, respectiv radio Kiss FM, radio
Magic FM si Rock FM, KissTV, MagicTV si Rock TV este urmatorul:
In data de 10 aprilie 2025, in intervalul orar 07:00-19:00, se vor organiza 7
(sapte) concursuri în cadrul programelor postului de radio, astfel: in cadrul programului difuzat in intervalul
orar 07.00-10.00 una editie de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul orar 10.00-13.00
doua editii de concurs, in cadrul programului difuzat in
intervalul 13.00-16.00 doua editii de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul 16.00-19.00
doua editii de concurs. In total 7 editii de concurs pe fiecare post de
radio. La TV va fi un concurs, in
perioada mentionata.
La semnalul de concurs, ascultatorii radio și telespectatorii posturilor
indicate sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje trimise prin intermediul
aplicației Whatsapp la numere de telefon anunțate pe posturi (tarif normal) cu mesajul/raspunsul
specific intrebarii adresate de DJ/VJ. Acestia vor anunța primul raspuns corect
dintre mesajele primite si il va declara câștigător. Realizatorii/Djii emisiunilor
radio/TV - după desemnarea
câștigătorului - pot intra în legătură telefonică directă, în cadrul emisiunii,
cu ascultătorul în cauză. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din
cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului
campaniei
In cazul concursului derulat pe paginile Facebook indicate, in aceeasi zi
și interval orar cu cele stabilite pentru concursul radiofonic, vor fi
publicate postari de concurs, iar utilizatorii paginilor în cauză sunt invitați
să se înscrie la concurs printr-un comentariu la acea postare cu mesajul/
raspuns specific intrebarii adresate. Djii posturilor de radio/TV vor desemna
drept câștigător participantul al cărui comentariu conține cel mai creativ și
original răspuns.
Câștigătorii concursurilor pot fi anunțați și ulterior prin comunicare pe
posturile radio si TV, pe care au avut loca concursurile, pe paginile de
internet dedicate posturilor radio sau pe paginile de Facebook dedicate
posturilor radio mai sus menționate.
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu
vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu
participantul la Campanie va fi intrerupta/comentariul inlaturat din concurs si
participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind
continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta
drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia
Organizatorului.
SECTIUNEA
7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul
derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului
Campaniei, în total 27 de premii.
Fiecare
premiu constă în: 1 (un) Aspirator profesional cu spalare Ryer Carpet Cleaner
COMPACT Injectie-Extractie (350W) în valoare de 429 lei și un pachet de produse
pentru curățenie în valoare de 141,18 lei conținând următoarele produse:
Produse pentru curatenie: 1 Domestos Power Foam 435ml; 1 Domestos Gel
dezinfectant 750ml (16.08lei); 1 Domestos Power 5 odorizant de toaleta 3x50g
(18.00lei);
1 Domestos AromaLux odorizant de toaleta 3.50g
(20.50lei); 1 Cif Spray Anticalcar 750ml (19.85lei); 1 Cif Spray Degresant
750ml (19.85lei); 1 Cif Cream Spray 700ml (17.65lei); 1 Cif Spray Geamuri 500ml
(11.60lei).
Valoarea unui premiu este de 570,18 lei, valoarea totală a premiilor este
de 15.394,86 lei.
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este
permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi
terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a prelungi durata Campaniei și de a adauga la concursurile Campaniei si alte
premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestora pe posturile
de radio sau de televiziune indicate.
SECTIUNEA
8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate
participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani
împliniți la data organizării concursului.
Nu pot
participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatilor A.G. Radio
Holding SRL, Canet Radio SRL, Kiss TV SRL, precum si ai celorlalte firme
implicate contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul
regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I,
II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA
PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe posturile de radio sau de
televiziune, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in
posesie a premiului/predare primire. Câștigătorii campaniei derulate pe
paginile Facebook vor fi anunțați printr-o postare în ziua imediat următoare
încheierii Campaniei.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile
lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice
discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de
telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie, si cele furnizate
ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu
anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile
campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in
posesie.
Participantii
care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in
care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui
premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Predarea
premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de
predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de
identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care
au fost mentionate telefonic.
Daca in
timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a
nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in
care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitatile
necesare de punere in posesie se vor prin curier, in minimum 10 zile lucratoare
si maximum 40 de zile lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a
campaniei.
SECTIUNEA
10 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin
participarea la aceasta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de
la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea
prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune
conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului
si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul
vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale
Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si
le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar
in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei
Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA
11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In cazul in
care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului
cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In
cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea
de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul
nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de
telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii
false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror
date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca
urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin
participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va
putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului,
dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de
radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Participarea
la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul
Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului
general aplicabil in cadrul concursurilor afisat pe site-urile posturilor radio
– TV pe care se organizeaza aceste concursuri.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-urile posturilor radio-TV si/sau anuntarii
modificarilor pe posturile radio-TV mai sus indicate.
Modificarile/forma
modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai
recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a) la publicarea
pe site a Regulamentului modificat
b) la prima
anuntare a modificarilor pe posturile radio - TVA.
ANEXA
nr. 1 – Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate
de catre:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
- „Operatorul”.
prin
intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO -
„Imputernicit 1”;
CANET RADIO
S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul
Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, având CUI 20211002, atribut
fiscal RO - „Imputernicit 2”;
KISS
TV MUSIC S.R.L., cu sediul în București, sector 3, Splaiul Unirii, nr. 165,
cladirea TN Offices 1, et. 10, camera E, având număr de înregistrare în
Registrul Comerțului J40/15508/2013, CUI 32595233, atribut fiscal RO -
„Imputernicit3”.
Datele de
contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal
procesate in cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la castigatori
urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national
de 10 cifre;
(iv) varsta;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu
(vi) numele de utilizator Facebook (ID) în
cazul concursurilor organizate pe paginile Facebook;
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului se va colecta
suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i) adresa de email pentru a exista o
alternativa de comunicare;
(ii) adresa postala pentru expedierea
premiilor in situația in care formalitățile de acordare a premiilor se
realizează prin curier;
Varsta si
localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in
Romania.
3. Datele cu
caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre
Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin
acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi
dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului
cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze
legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele
cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea
datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor
cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal
apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul
Regulament s-a redactat si emis in data de 07.04.2025.
Organizator
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.