Copertele albumelor clasice, reimaginate pentru a sublinia importanța distanțării sociale

"Activista", o firma de design din Los Angeles, a lansat pe Instagram o campanie in cadrul careia a Photoshop-at copertele albumelor clasice pentru a sublinia importanța distanțării sociale în timpul focarului actual de coronavirus.

Albumele includ legendarul "Abbey Road" al The Beatles, membrii trupei păstrând o distanță adecvată unul de celălalt, "Rumours" - Fleetwood Mac („Faceți la fel ca Mick și Stevie și stați la șase metri distanță unul de celălalt și opriți răspândirea”, scrie contul Activista ) și clasicul "Joshua Tree" de la U2.

De asemenea, beneficiază de tratamentul de distanțare socială si "Anthology" - Ramones, debutul auto-intitulat al Blondie și albumul Kiss "Hotter Than Hell". „Dacă vrei rock to roll toată noaptea, fă-o de acasă”, sfătuiește agenția.

Colecția a fost creată de directorul artistic Paco Conde și de redactorul Beto Fernandez.

 Foto: contul instagram Activista.

 

 

 

Web radios