Odată cu trecerea timpului, numeroși muzicieni întâmpină probleme la interpretarea pieselor lansate în tinerețe – mai ales când vine vorba de notele înalte. Întrebat despre abilitățile sale vocale de cei de la Ultimate Guitar, solistul Myles Kennedy mărturisește că face tot posibilul să se gândească și la viitor când compune muzică nouă.
„Încerc să fiu mai atent la părțile pe care le înregistrez, atunci când le înregistrez,” spune el. „Mă gândesc «Ok, bine, pot atinge nota asta acum, este în regulă, este ușor. Dar dacă o să mai urc pe scenă și peste douăzeci de ani, vreau să mă asigur că (n.r. piesa) încă mai este o opțiune». Și începi să gândești așa, să te conservi un pic mai mult”.
Important de reținut este că artistul și-a găsit un model pentru problema asta în David Bowie. „Pentru mine, mai mult decât orice altceva, este vorba despre regula lui David Bowie – când ascult primele albume ale lui David Bowie, (n.r. am observat că) își folosea foarte mult vocea din registrul acut, ceea ce era foarte tare! Dar, pe măsură ce au trecut anii, a descoperit, cred, o calitate în registrul său grav […]. Cred că ăla a devenit sunetul după care oamenii au început să îl recunoască, odată cu trecerea anilor,” explică Myles.
„Eu personal, sunt foarte interesat să continui să îmi dezvolt vocea în tipul ăla de sunet, pentru că mi se pare că registrul grav poate avea un impact la fel de mare ca cel acut – atâta timp cât este folosit corect,” continuă muzicianul.
Foto: Arhiva Rock FM